اپل وب سایت فعال سازی قفل iCloud را به دلایل نامعلوم بست

اپل بدون اطلاع قبلی وب سایت فعال سازی قفل iCloud را بست. این وب سایت سریع ترین راه برای این بود که بفهمید آیا آیفون شما دزدی شده است یا خیر.

اپل وب سایت فعال سازی قفل iCloud را به دلایل نامعلوم بست

به گزارش کلیک ، این اتفاق کار خرید و فروش را نه تنها برای خرده فروشان، بلکه برای کسانی که می خواهند یک گوشی آیفون را از شخص ثالث خریداری کنند را هم سخت تر کرده است.

اپل هم چنین اسناد و مدارک پشتیبانی خود را با حذف وب سایت به روز رسانی کرده است، و در حال حاضر به کاربرانی که می خواهند آیفون کارکرده یا دست سوم خریداری کنند توصیه می کند که ابتدا دستگاه را روشن کنند و قفل آن را باز نمایند. اگر قفل رمز عبور صفحه و یا صفحه اصلی نمایان شد، در نتیجه این دستگاه پاک است و هیچ حساب کاربری بر روی آن فعال نیست.

بدیهی است که این روش تنها در صورتی که بخواهید گوشی تان را به صورت حضوری خریداری کنید کارایی دارد و در زمان خرید آنلاین به کار نمی آید. حالا اپل می گوید که این بستگی به خود شما دارد که از بی عیب بودن و پاکی دستگاه اطمینان حاصل کنید و باید مطمئن شوید که دیگر حساب صاحب قبلی در آن فعال نیست. هم چنین اپل توصیه می کند که این کار را برای تمام محصولات این شرکت مانند آیپد، آیپاد یا اپل واچ انجام دهید، چه آن را از اپل می خرید و چه از یک فروشنده مجاز.

برای کسانی که نمی دانند باید بگوییم که به منظور پاک کردن آیفون باید از مسیر زیر اقدام کنید:

Settings / General / Reset / Erase All Content and Settings

با این کار فرآیند آماده سازی مجدد دستگاه شروع خواهد شد، ولی اگر از شما Apple ID و رمز عبور کاربر پیشین را خواست، این بدان معنی است که گوشی شما هنوز به اکانت صاحب قبلی خود متصل است.

قطعا حذف وب سایت فعال سازی قفل iCloud باعث می شود همه چیز برای طرفداران آیفون کمی سخت تر از گذشته شود. هنوز دلیل روشنی از این اقدام اپل در دست نیست. با اخبار تکمیلی همراه ما باشید.

ارسال نظر