در مراسم رونمایی از آیفون ۷ چه گذشت؟

ساعتی پیش کمپانی اپل در هیاهوی خبرنگاران و پس از مدت ها انتظار و حواشی دو گوشی رده بالای خود، یعنی آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس را رونمایی کرد.

در مراسم رونمایی از آیفون ۷ چه گذشت؟

به گزارش کلیک، این دو گوشی هم همانند مدل های پیشین دارای حواشی بسیار بودند و شایعات زیادی پیرامون آن ها وجود داشت، که تعدادی به واقعیت تبدیل شد و تعدادی نیز در حد همان شایعات باقی ماند. در ادامه قصد داریم بیشتر دو شاهکار جدید اپل را معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید.

به گفته تیم کوک، مدیرعامل اپل، این گوشی طراحی زیبایی دارد و به حدی نازک ساخته شده که به نظر می رسد درونش خالی باشد! این گوشی فوق العاده باریک است و پشت آن حالت انعکاس دهنده دارد. ظاهر آیفون۷ بسیار شبیه آیفون ۶s است و از بدنه آلومینیومی برخودار می باشد. تنها تفاوت آیفون ۷ با آیفون ۶s ضد آب و ضد گرد و غبار بودن آن است.

apple-iphone-watch-20160907-4713

یکی از شایعاتی که در مورد نسل هفتم آیفون به حقیقت بدل نشد حذف نشدن دکمه هوم است. دکمه هوم این گوشی واقعا درخور آن است و علاوه بر سادگی دارای قدرتی بی نظیر می باشد.

apple-iphone-watch-20160907-4748

این گوشی هم چنین دارای استاندارد ip67 می باشد که نشان دهنده ضد آب و ضد گرد و غبار بودن آن است.

apple-iphone-watch-20160907-4793

دوربین آیفون۷ شاهد پیشرفت بزرگی بوده است. این دوربین جدید ۱۲ مگاپیکسلی است و ۶۰ درصد سریع تر و بوده و ۳۰ درصد انرژی کمتری مصرف می کند. سیستم عکاسی دوربین نیز شاهد پیشرفت چشمگیری بوده است. ظاهرا همه چیز پوست انداخته است، از سیستم ثبات اپتیکال گرفته تا دیافراگم ۱٫۸٫ علاوه بر این، ویژگی جدیدی در عکاسی به دوربین آیفون ۷ اضافه شده که "portrait" نام دارد و به کاربران امکان عکاسی با عمق بیشتری را می دهد. دوربین جلوی این گوشی هم با کیفیت ۷ مگاپیکسل و قابلیت ثبت خودکار تصاویر همراه است.

هنوز تمام نشده است! آیفون۷ پلاس، یک دوربین دوم هم دارد! دو دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در آیفون۷ پلاس گنجانده شده که زوایه دیدی عریض فراهم می کنند و امکان ثبت تصاویر عریض تری را به کاربران می دهند.

apple-iphone-watch-20160907-4916

حالا می رسیم به صفحه نمایش گوشی. صفحه نمایش آیفون۷، با اندازه ۵٫۵ اینچ ۲۵ درصد درخشش بیشتر، محدوده رنگ گسترده تر و مدیریت رنگ کامل تری دارد و از لمس ۳ بعدی بهتر از آیفون۶ پشتیبانی می کند.

apple-iphone-watch-20160907-5122-1

یکی از شایعات خیلی جدی در مورد آیفون۷ حذف جک ۳٫۵ میلی متری هدفون بود، که این اتفاق افتاد. حالا از این پس کاربران باید با استفاده از یک دانگل که به نظر اصلا ظاهرا جذابی ندارد، باید به صورت بی سیم موسیقی گوش کنند. کوک در این مورد گفت: "تیم ما برای این مورد به سختی تلاش کرد تا تجربه متفاوتی را برای گوش دادن به موسیقی با استفاده از تکنولوژی بی سیم به کاربران منتقل کند."

apple-iphone-watch-20160907-5154

سیستم وایرلس جدید اپل با آیفون و اپل واچ کار می کند و به راحتی بین این دو قابل سوییچ کردن است.

apple-iphone-watch-20160907-5317

تراشه جدید آیفون۷ A10 Fusion نام دارد. این تراشه ۶۴ بیتی است و دارای ۴ هسته می باشد. این تراشه از A9 به کار رفته در آیفون۶ اس ۴۰ برابر سریع تر و از A8 دو برابر سریع تر است. چیپ ست A10 فوزیون قدرتمندترین تراشه ای است که تاکنون در یک اسمارت فون به کار رفته است.

apple-iphone-watch-20160907-5420

پردازنده گرافیکی A10 Fusion به کار رفته در آیفون۷ از آیفون اصلی ۲۴۰ برابر سریع تر است و امکان اجرای بازی هایی در حد کنسول ها را می دهد.

apple-iphone-watch-20160907-5503

عملکرد باتری آیفون۷ و آیفون۷ پلاس هم بسیار رضایت بخش است. به طوری که طولانی ترین عمر باتری را در میان گوشی های اپل که تاکنون تولید شده اند، دارند.

قیمت پایه آیفون۷، ۶۴۹ دلار اعلام شده است و دارای ظرفیت های ۳۲، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگا بایتی است. ظرفیت های آیفون۷ پلاس هم به همین ترتیب می باشد.

apple-iphone-watch-20160907-5650

پیش-سفارش هر دو مدل در تاریخ ۹ سپتامبر شروع می شود و در تاریخ ۱۶ سپتامبر هم در دسترس عموم مردم قرار می گیرد.

مشخصات کلی:

دوربین ۱۲ مگاپیکسلی واید

صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی رتینا Hd

سیستم ثبات تصویر اپتیکال

دوربین سلفی ۷ مگاپیکسلی hd

ضد غبار و ضد آب

دکمه هوم جدید

اسپیکر استریو

تراشه قدرتمند A10 Fusion

سیستم ارتباطی پیشرفته lte با سرعتی معادل ۴۵۰ مگابایت بر ثانیه

عمر باتری بیشتر

و آی او اس۱۰

میزان حافظه ذخیره سازی ۳۲، ۱۲۸ و ۲۵۶

ارسال نظر