ساخت کلیپ های فوق العاده زیبا با اپلیکیشن clips اپل

 کاربران اپل که علاقه زیادی به ساخت پیام های ویدیویی دارند همواره به دنبال اپلیکیشن های جدید برای ساخت کلیپ های ویدیویی جذاب و خاص هستند. از این رو  اپل اپلیکیشن جدیدی به نام کلیپس را  برای ساخت کلیپ های ویدیویی کوتاه در اپ استور در اختیار کاربران برای دانلود قرار داده است. با استفاده از این اپلیکیشن کاربران نه تنها می توانند کلیپ های ویدیویی کوتاه ساخته و با دوستان خود به اشتراک بگذارند بلکه می توانند از قابلیت های منحصر به فرد این اپلیکیشن نیز برای قرار دادن متن های انیمیشنی و موسیقی بر روی کلیپ خود لذت ببرند.

ساخت کلیپ های فوق العاده زیبا با اپلیکیشن clips اپل

با استفاده از این اپلیکیشن کاربران نه تنها می توانند کلیپ های ویدیویی کوتاه ساخته و با دوستان خود به اشتراک بگذارند بلکه می توانند از قابلیت های منحصر به فرد این اپلیکیشن نیز برای قرار دادن متن های انیمیشنی و موسیقی بر روی کلیپ خود لذت ببرند.

به گزارش کلیک ، اپل اپلیکیشن جدیدی را برای کاربران گوشی های آیفون و دستگاه های آی پد بر روی اپ استور قرار داده است. همان طور که این روزها شرکت اپل از گوشی های آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس قرمز رنگ رو نمایی کرده است، اپلیکیشن جدیدی نیز به نام کلیپس را در اختیار کاربران برای دانلود در اپ استور قرار داده است. گفته می شود کاربران می توانند با استفاده از این اپلیکیشن، کلیپ های ویدیویی بسیار جذاب و جالبی بسازند. در این اپلیکیشن امکان ساخت کلیپ های انیمیشنی کوتاه برای کاربران وجود دارد. البته هنوز نسخه اصلی این اپلیکیشن در اپ استور قرار داده نشده است و مشخص نیست در چه تاریخی قرار است اپلیکیشن اصلی بر روی اپ استور قرار گیرد.

از جمله قابلیت های خاص اپلیکیشن کلیپس ابعاد کلیپ ساخته شده با این اپلیکیشن است. کاربران می توانند کلیپ های خود را در ابعاد مربعی طراحی کنند. در واقع مزیت ساخت کلیپ ها در ابعاد مربعی این است که کاربر می تواند به راحتی آنها را در صفحات خود در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، اینستاگرام، توییتر و غیره با سایر کاربران به اشتراک گذارد. اما قابلیت مهم تر دیگر این اپلیکیشن که گفته می شود طرفداران زیادی را به خود جلب خواهد کرد امکان ترکیب کلیپ های ۳۰ دقیقه ای برای ساخت کلیپ های یک ساعتی است که می تواند با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل ذخیره شده و با سایر کاربران به اشتراک گذاری شود.

از دیگر قابلیت های اپلیکیشن کلیپس در واقع سادگی کار با آن است. همچنین می توان از متن های متحرک به همراه آیکون های شکلک و موسیقی نیز بر روی کلیپ های ساخته شده با این اپلیکیشن نیز استفاده کرد. هر چند این اپلیکیشن قابلیت های بسیار جالب و کاربردی در ساخت کلیپ های مختلف را دارا است اما به نظر می رسد هنوز جای کار بر روی واسط گرافیکی این اپلیکیشن وجود دارد. اما اگر شما از آن دسته کاربران دستگاه های اپل هستید که همواره به دنبال اپلیکیشن خاص برای ساخت کلیپ های ویدیویی جذاب و به اشتراک گذاری آن ها با دوستانتان هستید توصیه می کنیم که همین امروز این اپلیکیشن را از اپ استور دریافت کنید و بر روی دستگاه خود نصب نمایید و از امکانات جالب آن لذت ببرید.

دانلود این اپلیکیشن کاملاً رایگان است و قابل نصب بر روی دستگاه های آی پد و گوشی های آیفون است. البته تنها نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که این اپلیکیشن تنها قابلیت اجرا بر روی سیستم عامل iOS نسخه ۱۰٫۳ را دارد. پس بهتر است قبل از نصب و راه اندازه این اپلیکیشن سیستم عامل گوشی یا دستگاه آی پد خود را به روز رسانی نمایید.

ارسال نظر