یک میلیاردمین گوشی آیفون فروخته شد

یک میلیاردمین گوشی آیفون پس از رونمایی توسط مدیرعامل شرکت اپل "تیم کوک" به فروش گذاشته شد.

یک میلیاردمین گوشی آیفون فروخته شد

به گزارش کلیک، بدون شک برند اپل و گوشی های آیفون را می توان یکی از پدیده های غیر قابل انکار در سال های اخیر دانست. گوشی های پرچمدار که هر یک تکنولوژی خاصی را وارد دنیای کاربران کرده اند. سه شنبه گذشته تیم کوک؛ مدیرعامل شرکت اپل در مراسم رونمایی از یک میلیاردمین گوشی آیفون، در جمع کارکنان این شرکت در ایالت کالیفرنیا، ضمن رونمایی از این گوشی جهت ارتقای هر چه بیشتر این برند محبوب، این گوشی را به فروش رساند.

همچنین در طی مراسم تیم کوک با سخنرانی از دست آوردهای چند ساله این شرکت بین المللی افزود: به جرات می توان گوشی های آیفون را پدیده های قرن ۲۱ نامید چرا که با تلفیق آن ها با زندگی روزمره کاربران لحظه ای از زندگی و رسیدگی به امور روزمره را نمی توان بدون آن ها متصور شد. بی شک می توان گوشی های آیفون را جز جدا نشدنی از زندگی شخصی کاربران دانست.

کوک همچنین از فروش یک میلیاردمین گوشی آیفون خبر داد و افزود شرکت اپل از دیرباز در پی تولید بی رویه نبوده است بلکه این شرکت تمامی تلاش خود را بر روی ارائه متفاوت ترین گوشی ها و به کارگیری آخرین تکنولوژی روز در محصولات خود متمرکز کرده است تا نام شرکت اپل امروزه اعتباری در بازار تکنولوژی باشد.

وی در پایان از تلاش این شرکت برای ارائه الگوی بهتر فناوری و همچنین تلاش برای تغییر جهان به سمت و سوی بهتر خبر داد.

ارسال نظر