آپدیت 1.13 بازی Batman: Arkham Knight منتشر شد

مدتی پیش استودیوی Rocksteady بروز رسانی جدید بازی بی نظیر Batman: Arkham Knight با شماره 1.13 را منتشر کرد. بنا به اطلاعات منتشر شده، این بروز رسانی فقط برای کنسول های نسل هشتم کمپانی مایکروسافت و سونی (ایکس باکس وان و پلی استیشن 4) را منتشر شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

آپدیت 1.13 بازی Batman: Arkham Knight منتشر شد

بنا به اطلاعات منتشر شده، این بروز رسانی فقط برای کنسول های نسل هشتم کمپانی مایکروسافت و سونی (ایکس باکس وان و پلی استیشن 4) را منتشر شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، بروز رسانی جدید بازی Batman: Arkham Knight حدود 1.2 گیگابایت حجم دارد و هم اکنون کاربران کنسول های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 می توانید این بروز رسانی جدید را دریافت کنند. این بروز رسانی نقشه هلی جدیدی را به بازی اضافه نمی کند و تنها برخی ایراد و باگ های موجود در بازی را برطرف می کند. در زیر می توانید لیست تغییرات ایجاد شده در این بروز رسانی را مشاهده کنید.

  • رفع مشکل از دست دادن و حذف ستاره های دریافتی در ارورهایی که در چالش AR داده می شود
  • بهبود هدف گیری در حین مبارزات
  • باران های شدید در برخی از قسمت های بازی
  • رفع باگ و ایرادات جزئی و بهبود عملکرد بازی

تمام تغییرات این بروز رسانی به اینجا ختم نمی شود چرا که این بروز رسانی شامل برخی دی ال سی های رایگان نیز می شود. در واقع در این بروز رسانی لباس اصلی شخصیت بتمن به نام Batman Incorporated نیز به بازی اضافه می شود. لازم است بدانید که این بروز رسانی به صورت رایگان در اختیار تمامی کاربران و دارندگان بازی Batman: Arkham Knight قرار گرفته است.

همچنین اگر خاطرتان باشد، مدتی پیش استودیوی راک استندی به صورت رسمی از بسته الحاقی جدید این بازی به نام Crime Fighter Challenge رونمایی کرد که این بسته الحاقی نقشه ها و چالش های جدیدی به بازی اضافه خواهد کرد که شباهت زیادی با نسخه های قبلی بازی بتمن یعنی بتمن ارخام سیتی و... دارد. اگر شما منتظر عرضه این بسته الحاقی هستید و می خواهید این دی ال سی را تجربه کنید، ابتدا باید بازی بتمن ارخام نایت را بروز رسانی کنید. طبق اطلاعات منتشر شده، این بروز رسانی منتشر شده شرایط لازم برای پشتیبانی از این بسته الحاقی با محیا می کند.

بازی Batman: Arkham Knight آخرین بازی از مجموعه بتمن است که توسط کمپانی راک استندی منتشر شده است. هنوز خبری از نسخه جدید سری بتمن توسط این کمپانی منتشر نشده است ولی طبق خبرها و منابع معتبر، بزودی کمپانی راک استندی نسخه بازی از فیلم Justice League را منتشر خواهد کرد.

لازم به ذکر است که بازی محبوب Batman: Arkham Knight (سبک: اکشن-افسانه ای) در ۲۳ ژوئن سال میلادی جاری برای کنسول های نسل هشتم مایکروسافت و سونی و همچنین PC از سوی کمپانی Warner Bros منتشر شد. ناشر این بازی Warner Bros و سازنده آن نیز کمپانی Rocksteady Studios می باشد.

دیدگاه شما در خصوص بروز رسانی جدید بازی Batman: Arkham Knight چیست؟ آیا شما بروز رسانی شماره 1.13 بازی بتمن آرخام نایت را دریافت کرده اید؟ نظرات و دیدگاه های شخصی خودتان را حتما با دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

منبع: Attack of the Fanboy

ارسال نظر