تاریخ انتشار بسته الحاقی Turning Tides بازی Battlefield 1 مشخص شد

رسانه کلیک - شرکت نامدار الکترونیک آرتز با همکاری استودیوی «دایس» به تازگی تاریخ انتشار بسته الحاقی Turning Tides بازی Battlefield 1 را مشخص کرد.

تاریخ انتشار بسته الحاقی Turning Tides بازی Battlefield 1 مشخص شد

بر اساس جدیدترین بیانیه شرکت الکترونیک آرتز، بسته الحاقی Turning Tides بازی Battlefield 1 که سومین دی ال سی این عنوان ویدیویی به حساب می آید، در دو فاز و زمان مختلف به دست بازیکنان و گیمرها می رسد که در پی آن، محتویات بیشتری از جمله کلاس جدید Elite، اسلحه ها و مهمات جنگی تازه، نقشه ها و اپراتورهای جدید به بازی اضافه می شود.

همان طور که استودیوی دایس، خالق بازی بتلفیلد 1 ، در گذشته جزئیاتی را در خصوص چهار بسته الحاقی بازی Battlefield 1 منتشر کرده بود، این بسته الحاقی تجربه منحصر به فردی را برای شما به ارمغان می آورد چرا که دیگر خبری از مبارزات زمینی نیست و در دریاها، اقیانوس و سواحل شبه جزیره گالیپولی (Gallipoli) با دشمنان خود مبارزه می کنید.

فاز اول و یا اولین موج بسته الحاقی Turning Tides بازی Battlefield 1 در روز 11 دسامبر سال میلادی جاری (20 آذر ماه سال 96) در اختیار کاربران و خریداران پرمیموم پس (Premium Pass) بازی قرار می گیرد. سپس از با گذشت دو هفته، در تاریخ 25 دسامبر (4 دی) سایر بازیکنان و کاربران در صورت تمایل می توانند با پرداخت مبلغ 14.99 دلار، این بسته الحاقی را از فروشگاه های معتبر و رسمی خریداری کنند.

موج اول بسته الحاقی Turning Tides بازی Battlefield 1 شامل دو نقشه جدید به نام های Cape Helles و Achi Baba، کلاس Infiltrator Elite، شش سلاح تازه و L-Class Destroyer است.

بسته الحاقی Turning Tides بازی Battlefield 1

موج دوم بسته الحاقی Turning Tides بازی Battlefield 1 نیز در ماه ژانویه سال آینده میلادی (2018) منتشر می شود که دو نقشه منحصر به فرد و جدید Zeebrugge و Heligoland را به بازی اضافه می کند. در این فاز، شما ضمن سفر به دریای شمال، به زمان حمله 1915 انگلستان بازمی گردید که با استفاده از Royal Marines و قرارگیری در C-Class Airship باید دشمنان و حریفان خود را نابود کنید. در حال حاضر، تاریخ دقیق انتشار موج دوم این بسته الحاقی از سوی الکترونیک آرتز و استودیوی دایس اعلام نشده است.

از دیگر خبرهای مرتبط با مجموعه شوتر اول شخص بتلفیلد می توان به انتشار نسخه پنجم این سری در سال میلادی 2019 اشاره کرد. چندی پیش آقای بلیک جورگنسن، مدیر مالی الکترونیک آرتز، در طی جلسه گزارش مالی این شرکت با سرمایه داران اعلام کرد که نسخه بعدی بازی Battlefield برای عرضه در سال مالی ۲۰۱۹ شرکت EA برنامه ریزی شده است.

گفتنی است؛ سال مالی ۲۰۱۹ شرکت الکترونیک آرتز از روز ۱ آوریل سال میلادی ۲۰۱۸ (۱۲ فروردین ماه سال ۹۷) آغاز شده و در تاریخ ۳۱ مارس سال میلادی ۲۰۱۹ (۱۱ فروردین ماه سال ۹۸) به پایان می رسد. بنابراین، در این بازه زمانی منتظر عرضه نسخه جدید این مجموعه پرطرفدار و مهیج باشید.

بسته الحاقی Turning Tides بازی Battlefield 1

ذکر این نکته مهم است که چنانچه در خرید نسخه پرمیوم پس بازی Battlefield 1 مردد هستید، پیشنهاد استودیوی دایس این است که از امروز (1 آذر ماه) الی 4 دسامبر سال میلادی جاری (13 آذر ماه) به صورت آزمایشی و کاملا رایگان به تجربه دو بسته الحاقی قبلی یعنی They Shall Not Pass و The Name of the Tsar بپردازید و در صورت رضایت، فقط و فقط با پرداخت 18 دلار نسخه استاندارد بازی را به پرمیوم پس ارتقا دهید.

لازم به ذکر است؛ در حال حاضر به دلیل فرا رسیدن رویداد بلک فرایدی یا همان جمعه سیاه، نسخه Revolution بازی Battlefield 1 هم اکنون با تخفیف 50 درصدی و با قیمت 29.99 دلار برای سه پلتفرم ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و رایانه شخصی ویندوزی به فروش می رسد. توجه داشته باشید که با خرید این نسخه، ضمن دسترسی به محتویات اصلی بازی، به تمامی نقشه ها، اپراتورها، سلاح و آیتم های جدید که در قالب محتویات اضافه یا بسته الحاقی به آن اضافه می شوند نیز دسترسی دارید.

جهت استفاده از این تخفیف ویژه و خرید نسخه دیجیتال بازی به فروشگاه های ایکس باکس لایو، پلی استیشن استور و اوریجین مراجعه کنید. به علاوه، برای اطلاع از سایر تخفیف های Black Friday شرکت نامدار الکترونیک آرتز، بر روی این لینک کلیک کنید.

بسته الحاقی Turning Tides بازی Battlefield 1

همچنین، بازیکنان و دارندگان کنسول های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 می توانند تخفیف های مهم و پیشنهادهای شگفت انگیز رویداد جمعه سیاه در دو فروشگاه ایکس باکس لایو و پلی استیشن استور را اینجـــــــــــا مشاهده کنند.

عنوان ویدیویی پرطرفدار بتلفیلد ۱ در تاریخ ۲۱ اکتبر سال میلادی ۲۰۱۶ مصادف با جمعه ۳۰ مهر ماه سال ۱۳۹۵ برای کنسول های پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و رایانه های شخصی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز عرضه شد. عرضه این بازی سبب شد که شرکت اکتیویژن به ریشه و المان اصلی مجموعه ندای وظیفه بازگردد. پس از مشاهده موفقیت چشم انگیز بازی بتلفیلد 1 به دلیل داستان جذاب و بازگشت به جنگ جهانی اول، شرکت اکتیویژن فورا دست به کار شد و وظیفه طراحی، ساخت و توسعه بازی Call of Duty: WWII که روایت گر حوادث و جنگ جهانی دوم است را به استودیوی اسلج هلمز سپرد.

در پایان این خبر، دیدگاه شما در رابطه با بسته الحاقی Turning Tides بازی Battlefield 1 چیست؟ آیا این بسته گسترش دهنده می تواند همانند بسته های الحاقی گذشته عمل و نظر بازیکنان و طرفداران این مجموعه شوتر را به خود جلب کند؟

ارسال نظر