گوشی Blu Pure XR، یک پرچمدار واقعی با قیمتی مناسب

شرکت آمریکایی الاصل Blu قصد دارد یک گوشی هوشمند جدید اندرویدی با نام Pure XR وارد بازار کند.

گوشی Blu Pure XR، یک پرچمدار واقعی با قیمتی مناسب

به گزارش کلیک، اگر شما با محصولات شرکت Blu آشنا باشید، احتمالا می دانید که قیمت برخی از دستگاه های تولیدی این شرکت به شدت ارزان است. هر چند دستگاه های گران قیمت تر نیز در بین محصولات آن دیده می شود، ولی همه آن ها دارای قابلیت های خوبی هستند که معمولا قیمتی پایین تر از رقبای خود دارند. گوشی Blu Pure XR که تصویر آن را مشاهده می کنید، به نظر می رسد که در دسته دوم قرار می گیرد.

شرکت Blu فعلا جزییات زیادی را در مورد Pure XR منتشر نکرده است. البته ما می دانیم که این گوشی با ۴ گیگابایت رم عرضه خواهد شد که زیاد بد به نظر نمی رسد (هر چند طراحی گوشی عمومی و تکراری است).

این گوشی هوشمند دارای یک دکمه هوم فیزیکی است که احتمالا داری حسگر اثر انگشت خواهد بود. از آنجایی که از این گوشی به عنوان یک پرچمدار یاد شده است، سایر مشخصات آن نیز باید در حد حرفه ای و با کیفیت بالا باشد.

Blu قصد دارد این گوشی را در روز ۲۹ آگوست با قیمت ۲۹۹ دلار در آمریکا عرضه کند. قبل از عرضه این گوشی به بازار، شرکت Blu مسابقه ای را تدارک دیده که هواداران بالای ۱۸ سال آن می توانند در آن شرکت کرده و برنده گوشی Pure XR شوند. هواداران این شرکت قادرند با ثبت نام به صورت ایمیلی شانس خود را برای برنده شدن یک دستگاه گوشی Blu Pure XR امتحان کنند.

ارسال نظر