با خرید کارت‌ های گرافیک انویدیا The Division جایزه بگیرید

کمپانی محبوب انویدیا، سازنده کارت گرافیک های رایانه های شخصی، به تازگی در اقدامی جالب به خریداران کارت گرافیک های انویدیا GTX 970 و بالاتر یک نسخه فیزیکی از بازی Tom Clancy’s The Division را به صورت هدیه اعطا می کند. اگر قصد خرید این کارت های گرافیک را در سر دارید، هم اکنون اقدام کنید چرا که این فرصت تکرار نشدنی است. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

با خرید کارت‌ های گرافیک انویدیا The Division جایزه بگیرید

اگر قصد خرید این کارت های گرافیک را در سر دارید، هم اکنون اقدام کنید چرا که این فرصت تکرار نشدنی است. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، کمپانی انویدیا در وب سایت رسمی خود اعلام کرده که به خریداران کارت گرافیک های Nvidia GTX 970 و بالاتر به صورت رایگان بازی Tom Clancy's The Division را در اختیارشان قرار می دهد. فرقی نمی کند که شما کارت گرافیک انویدیا را برای لپ تاپتان و یا رایانه‌ های رو میزی (دسکتاپ) تهیه کنید!

البته اگر در این فرصت یک لپ تاپ دارای کارت گرافیک Nvidia GTX 970M و یا بالاتر خریداری کنید، باز هم می توانید از این فرصت استفاده کرده و به صورت رایگان بازی Tom Clancy's The Division را دریافت کنید.

در زیر می توانید لیست کارت گرافیک هایی که با خرید آن ها، بازی Tom Clancy's The Division را به صورت رایگان دریافت می کنید را، مشاهده کنید.

  • GeForce GTX 980Ti
  • GeForce GTX 980
  • GeForce GTX 970
  • GeForce GTX 970M (نسخه لپ تاپ ها)
  • GeForce GTX 980M (نسخه لپ تاپ ها)

همچنین اگر در این مدت محدود اقدام به خرید و یا پیش خرید کیبورد های لاجیتک کنید، می توانید به صورت رایگان بازی Tom Clancy's The Division را هدیه بگیرید. با خرید یکی از کارت گرافیک های بالا، به راحتی می توانید این بازی بی نظیر را با بهترین کیفیت ممکن تجربه کنید چرا که کمپانی یوبی سافت در سیستم پیشنهادی این بازی، نام کارت گرافیک NVIDIA GeForce GTX 970 را به میان آورده است. همچنین بازی دیویژن از کارت گرافیک های زیر پشتیبانی خواهد کرد:

  • GeForce GTX500 series: GeForce GTX560 (2 GB VRAM) or better
  • GeForce GTX600 series: GeForce GTX660 or better
  • GeForce GTX700 series: GeForce GTX760 or better
  • GeForce GTX900 Titan series: GeForce GTX960 or better

Tom Clancys Division

لازم است بدانید که کمپانی یوبی سافت نسخه بتای بازی Tom Clancy's The Division در تاریخ ۱۸ فبریه سال میلادی جاری برای کنسول ایکس باکس وان در دسترس قرار می دهد. دارندگان کنسول پلی استیشن ۴ و رایانه های شخصی نیز از تاریخ ۱۹ فبریه می توانند این نسخه بتا را بازی کنند. توجه داشته باشید که تا تاریخ ۲۱ فبریه سال میلادی جاری مصادف با یک‌ شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۴ قادر به تجربه این نسخه هستید و سپس برای تجربه این بازی، باید تا انتشار رسمی آن صبر کنید.

شایان به ذکر است که این بازی بی نظیر را در تاریخ ۸ مارس سال ۲۰۱۶ مصادف با سه شنبه ۱۸ اسنفد ماه سال ۱۳۹۴ بر روی کنسول های ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ و همچنین کامپیوترهای شخصی مبتنی بر سیستم عامل مایکروسافت ویندوز منتشر خواهد شد.

در پایان این خبر، دیدگاه شما در خصوص این اقدام کمپانی انویدیا چیست؟ آیا شما در این مدت محدود یکی از کارت گرافیک های ذکر شده را خریداری خواهید کرد؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را حتما با دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

منبع: VG247 و GeForce

ارسال نظر