بسته الحاقی جدید Call Of Duty 4 Remastered منتشر شد

به تازگی کمپانی اکتیویژن بسته الحاقی جدید بازی Call Of Duty 4 Remastered را تحت عنوان The Variety Map Pack بر روی دو پلتفرم ایکس باکس وان و رایانه شخصی ویندوزی منتشر کرد. همان طور که اطلاع دارید، ماه گذشته این بسته الحاقی به صورت انحصاری محدود برای کنسول نسل هشتم شرکت سونی یعنی پلی استیشن ۴ منتشر شده بود. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

بسته الحاقی جدید Call Of Duty 4 Remastered منتشر شد

همان طور که اطلاع دارید، ماه گذشته این بسته الحاقی به صورت انحصاری محدود برای کنسول نسل هشتم شرکت سونی یعنی پلی استیشن ۴ منتشر شده بود. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک ، اگر خبرهای دنیای گیم را دنبال کرده باشید حتما مطلع هستید که در اواسط ماه اسفند سال گذشته، کمپانی اکتیویژن از انتشار بسته الحاقی جدید که شامل چهار نقشه می شد، خبر داد. بنا به وجود قرارداد میان دو شرکت اکتیویژن و سونی، تمامی محتویات بازی کال اف دیوتی اینفینیت وارفر و کال اف دیوتی ۴ ریمستر از جمله بسته الحاقی The Variety Map Pack، یک ماه زودتر از انتشار عمومی به دست کاربران و دارندگان کنسول های پلی استیشن ۴ می رسد. به همین خاطر، در در روز ۱ فروردین ماه سال ۹۶، کمپانی اکتیویژن بسته الحاقی مذکور را بر روی کنسول PlayStation 4 منتشر کرد. حال پس از گذشت یک ماه از انتشار آن، سازندگان نسخه رایانه شخصی ویندوزی و ایکس باکس وان این بسته گسترش دهنده را به دست بازی بازان و خریداران سیزن پس (دی ال سی پس) بازی رساندند.

اگر نام دی ال سی The Variety Map Pack برای شما آشناست و گویا قبلا هم این نام را شنیده اید، تعجب نکنید چرا که در سال میلادی ۲۰۰۸، کمپانی اکتیویژن این دی ال سی را برای عنوان ویدیویی کال اف دیوتی (مدرن وارفر) منتشر کرد که در پی آن، نقشه های جدیدی به بازی اصلی اضافه شدند. حال با توجه به عرضه نسخه ریمستر بازی، سازندگان تمامی محتویات و نقشه های بسته الحاقی The Variety Map Pack را مجددا طراحی کردند تا کیفیت و گرافیک بازی همانند نسل هشتم عناوین به نظر برسد. به عبارت دیگر، محتویات و نقشه های موجود در این دی ال سی دقیقا محتویات دی ال سی ۹ سال پیش می باشد و تنها کیفیت طراحی آن ها بهبود یافته است.

بسته الحاقی The Variety Map Pack شامل چهار نقشه به نام های Broadcast، Chinatown، Creek و Killhouse که پس از خریداری آن، این چهار نقشه به بازی شما اضافه خواهد شد. قیمت این بسته گسترش دهنده به صورت جداگانه ۱۵ دلار می باشد که از طریق فروشگاه های استیم، ایکس باکس لایو و پلی استیشن استور قابل خریداری است. البته در صورتی که سیزن پس این عنوان را خریداری کرده باشید، هم اکنون به فروشگاه های فوق مراجعه و این دی ال سی را به صورت رایگان دریافت کنید.

محتویات بسته الحاقی The Variety Map Pack بازی کال اف دیوتی ۴ ریمستر تنها به چهار نقشه جدید محدود نشده و محتویات دیگری را نیز شامل می شود. با خرید این DLC، چندین آیتم نادر و کمیاب (Supply Drop) در بازی به صورت رایگان در اختیار شما قرار خواهد گرفت؛ اگرچه این محتویات در طول تجربه بازی به صورت سخت و با زحمت فراوان به دست می آیند اما برای دسترسی هر چه سریع تر به آن ها، می توانید The Variety Map Pack را خریداری کنید.

متاسفانه کمپانی اکتیویژن بازی ویدیویی Call Of Duty 4 Remastered برا به صورت جداگانه عرضه نکرده و تنها خریداران نسخه Legacy بازی Call of Duty: Infinite Warfare، به این عنوان ویدیویی دسترس دارند. به نظر می رسد سازندگان در حال حاضر برنامه ای برای انتشار نسخه ریمستر بازی کال اف دیوتی مدرن وارفر یا همان کال اف دیوتی ۴ ندارند. بنابراین اگر مشتاق تجربه این عنوان به یاد ماندنی هستید، حتما نسخه Legacy بازی کال اف دیوتی اینیفیت وارفر را خریداری کنید. این نسخه هم اکنون با قیمت ۷۹٫۹۹ دلار در تمامی فروشگاه های معتبر جهان به فروش می رسد.

چند روز پیش، دومین بسته الحاقی بازی Call of Duty: Infinite Warfare یعنی Continuum، به صورت انحصاری محدود برای کنسول پلی استیشن ۴ منتشر شد. دی ال سی Continuum شامل چهار نقشه در بخش مولتی پلیر (چند نفره) به نام های Turista، Scrap، Archive و Excess و همچنین Shaolin Shuffle Zombies می باشد که در بخش زامبی، بازیکنان را به دهه ۷۰ شهر نیویورک می برد. برای مشاهده متن کامل این خبر، بر روی این نوشته کلیک کنید.

بهتر است بدانید کمپانی اکتیویژن هنوز از نسخه جدید سری کال اف دیوتی رونمایی نکرده اما طبق شایعات اخیر، به نظر می رسد که نسخه جدید این فرانچایز به ریشه های اصلی خود یعنی جنگ های جهانی باز خواهد گشت. بنا به ادعای منتشران این خبر، بازی جدید این سری با نام Call of Duty: WWII در تاریخ ۳ نوامبر سال میلادی جاری مصادف با ۱۲ آبان ماه سال ۹۶ بر روی سه پلتفرم ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و رایانه شخصی ویندوزی منتشر خواهد شد. همان طور که گفته شد، این خبرها در حد شایعه هستند و هنوز کمپانی اکتیویژن واکنشی در خصوص آن ها نشان نداده است. برای مشاهده متن کامل این خبر، اینجــــا کلیک کنید.

در پایان این خبر، دیدگاه شما درباره دی ال سی جدید بازی کال اف دیوتی ۴ ریمستر چیست؟ آیا شما این بسته الحاقی را خریداری خواهید کرد؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خود را با ما در میان بگذارید.

ارسال نظر