نسخه ویژه بازی Call Of Duty: WW2 لو رفت

به تازگی جزئیات جدیدی از نسخه ویژه بازی مورد انتظار Call Of Duty: WW2 و محتویات آن لو رفت. همان طور که اطلاع دارید، تمامی اطلاعاتی که تا به امروز در خصوص بازی کال اف دیوتی: جنگ جهانی دوم منتشر شدند، ابتدا در قالب شایعه و خبرهای غیر رسمی در سراسر فضای مجازی به گوش رسیدند و سپس کمپانی اکتیویژن به این خبرها واکنش نشان داد و تمامی آن ها را تایید کرد. حال اخیرا اطلاعاتی از سیزن پس و نسخه ویژه این عنوان ویدیویی بی نظیر توسط کاربری در شبکه اجتماعی توییتر منتشر شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

نسخه ویژه بازی Call Of Duty: WW2 لو رفت

همان طور که اطلاع دارید، تمامی اطلاعاتی که تا به امروز در خصوص بازی کال اف دیوتی: جنگ جهانی دوم منتشر شدند، ابتدا در قالب شایعه و خبرهای غیر رسمی در سراسر فضای مجازی به گوش رسیدند و سپس کمپانی اکتیویژن به این خبرها واکنش نشان داد و تمامی آن ها را تایید کرد. حال اخیرا اطلاعاتی از سیزن پس و نسخه ویژه این عنوان ویدیویی بی نظیر توسط کاربری در شبکه اجتماعی توییتر منتشر شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک ، دیگر عادت داریم که قبل از انتشار خبرهای رسمی از بازی Call Of Duty: WW2، خرده فروشان و رسانه های مرتبط با دنیای گیم جزئیاتی از این بازی مورد انتظار را لو دهند. همچنین از آنجا که بعد از گذشت چند روز کمپانی اکتیویژن تمامی این خبرها را تایید می کند، دیگر می توان به شایعه های جدید این بازی مورد انتظار اعتماد کرد. طبق ادعای خرده فروش معتبر و بزرگ گیم استاپ، اخیرا کاربری به نام Bernie Highroller در صفحه شخصی شبکه اجتماعی توییتر، تصویری از نسخه ویژه بازی کال اف دیوتی: جنگ جهانی دوم را منتشر کرد.

بر اساس این تصویر، نسخه ویژه بازی Call Of Duty: WW2 با نام Pro Edition (نسخه پرو) شناخته می شود که شامل نسخه کامل بازی، استیل بوک و سیزن پس می باشد. البته به دلیل سنت های همیشگی شرکت اکتیویژن، پیش از این نیز می توان پیش بینی کرد که بازی جدید سری کال اف دیوتی دارای سیزن پس و نسخه های متعددی خواهد بود.

در زیر می توانید دو تصویر منتشر شده از نسخه ویژه یا همان نسخه پرو بازی کال اف دیوتی: جنگ جهانی دوم را مشاهده کنید.

همان طور که در تصاویر فوق مشاهده کردید، به نظر می رسد که ابتدا دارندگان کنسول پلی استیشن ۴ به نسخه بتای اختصاصی بازی Call Of Duty: WW2 دسترسی خواهند داشت. اگرچه با توجه به وجود قرارداد میان دو شرکت اکتیویژن سونی، این امر چندان تعجب برانگیز نیست. توجه داشته باشید برای اینکه دسترسی شما به نسخه بتای این عنوان ویدیویی تضمین شود، حتما بازی را از طریق فروشگاه پلی استیشن پیش خرید کنید.

در شایعه های دیگر نقل شده که دارندگان کنسول پلی استیشن ۴ زودتر از سایر بازیکنان به تمامی محتویات بازی از جمله نسخه اصلی، بسته های الحاقی و... دسترسی خواهند داشت. البته این خبر هنوز توسط کمپانی اکتیویژن به صورت رسمی تایید نشده است. برای انتشار جزئیات بیشتر از بازی Call Of Duty: WW2، باید منتظر لایو استریم از سوی سازندگان بازی باشیم. اولین لایو استریم بازی در ساعت ۱۰:۰۰ دقیقه صبح روز ۲۶ آوریل امسال به وقت ایالات متحده آمریکا (ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه روز ۶ اردیبهشت ماه سال ۹۶ به وقت ایران)، به نمایش عموم گذاشته خواهد شد. برای مشاهده خبرهای بیشتر از این عنوان ویدیویی بی نظیر، رسانه کلیک را دنبال کنید...

شرکت Activison پس از انتشار شایعه های متعدد از نسخه بعدی سری کال اف دیوتی، سرانجام در روز یکم اردیبهشت سال ۹۶ از بازی Call Of Duty: WW2 رونمایی کرد. البته در این رونمایی، سازندگان به انتشار یک تصویر از پوستر بازی بسنده کردند و جزئیات بیشتری را با طرفداران این مجموعه به اشتراک نگذاشتند.

بازی کال اف دیوتی: جنگ جهانی دوم هم اکنون توسط استودیوی اسلج همر گیمز در حال توسعه می باشد. هنوز تاریخ انتشار دقیق بازی به صورت رسمی مشخص نشده و بر اساس شایعه های پیشین، این عنوان برای عرضه در روز ۳ نوامبر سال میلادی جاری مصادف با ۱۲ آبان ماه سال ۹۶ برای سه پلتفرم ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و رایانه شخصی ویندوزی برنامه ریزی شده است. درخواست های زیادی مبنی بر انتشار نسخه کنسول نینتندو سوییچ شده که شرکت اکتیویژن هنوز با این درخواست ها موافقت نکرده است. اکتیویژن در مراسم E3 سال میلادی جاری به صورت اختصاصی در صحنه حاضر نمی شود بلکه در طول کنفرانس شرکت سونی در این رویداد اطلاعات، تصاویر و ویدیوهای بیشتری از بازی Call Of Duty: WW2 منتشر خواهد شد. همراه کلیک بمانید...

در پایان این خبر، دیدگاه شما در رابطه با نسخه ویژه یا همان نسخه پرو بازی کال اف دیوتی جنگ جهانی دوم چیست؟ آیا شما این نسخه گران قیمت را خریداری خواهید کرد؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خود را در رسانه کلیک به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر