ابراز امیدواری مدیر اجرایی سبیت برای گسترده تر شدن الکامپ

نماینده سبیت در الکامپ ابراز امیدواری کرد که این نمایشگاه در آینده حوزه های بیشتری را در زمینه IT تحت پوشش قرار دهد.

ابراز امیدواری مدیر اجرایی سبیت برای گسترده تر شدن الکامپ

به گزارش کلیک ، یکی از اتفاقات پررنگ الکامپ بیست و دوم، حضور مدیر اجرایی سبیت در این نمایشگاه بود. امسال برای نمایشگاه سبیت آلمان در الکامپ غرفه ای اختصاص یافته بود، همان طور که در سال جاری، الکامپ نیز در سیبت دارای غرفه خواهد بود.

مارتینا لوبون، نماینده سبیت در ایران در رابطه با این که این همکاری چگونه شکل گرفت، توضیح داد:«با آقایان سعادت و بحری، رئیس و نایب رئیس سازمان نظام رایانه ای، اولین بار در جولای امسال یکدیگر ملاقات داشتیم و در مورد این که چه نوع همکاری می توانیم با هم داشته باشیم صحبت کردیم. پس به توافق رسیدیم تا با نظام صنفی رایانه ای ایران همکاری کنیم.»

لوبون در پاسخ به این سوال که الکامپ و سبیت چه شباهت هایی دارند، گفت:«الکامپ و سبیت طیف وسیعی از صنعت ICT را پوشش می دهند. تنها تفاوت شان در حال حاضر این است که سبیت کمی بزرگ تر از الکامپ است. من فکر می کنم در سال های آتی الکامپ ممکن است بزرگ تر برگزار شود و همه بخش های IT را پوشش دهد؛ به دلیل این که IT در زندگی و در هر حوزه کسب و کار بانفوذتر شده تر شده است و در حال حاضر برخی تکنولوژی ها در الکامپ پوشش داده نمی شوند.»

وی در خصوص تجربه بودن در الکامپ گفت که از دیدن کیفیت نمایشگاه و بازخورد خوبی که گرفته است، شگفت زده است؛ بازدیدکنندگان و غرفه داران نیز به نظر لوبون، حضور جالب توجهی دارند.

مدیر سبیت در مورد برنامه های آینده توضیح داد:«باید دید از این نمایشگاه چه نتیجه ای به دست می آید. ما اطلاعات زیادی دریافت می کنیم و با افراد زیادی صحبت می کنیم. خواهیم دید غرفه داران و بازدید کنندگان چه کسانی هستند تا ببینیم این همکاری چگونه ادامه پیدا خواهد کرد.»

وی در پایان از بودن در ایران و استقبالی که از او به عمل آمده بود ابراز خوشحالی کرد و اظهار داشت که مایل است دوباره به زودی به ایران بازگردد.

ارسال نظر