اوراکل را دور بزنید تا لایسنس رایگان بگیرید

تغییر از یک سیستم پایگاه داده به نوع دیگر دردناک است و مایکروسافت برای این که متحمل این درد نشود یا آن را کاهش دهد، یک لایسنس رایگان برای SQL Server می دهد.

اوراکل را دور بزنید تا لایسنس رایگان بگیرید

به گزارش کلیک، این که آیا شما یک شرکت جهانی هستید یا یک فروشگاه کوچک و مستقل، کلید موفقیت در محیط کسب و کار امروز به پردازش اطلاعات بستگی دارد. قابلیت پردازش موثر داده ها به اطلاعات قابل استفاده و علمی یک دستاورد مهم است.

پس جای تعجب وجود ندارد که تولید نرم افزار مدیریت پایگاه داده شرکت های بزرگ، برای شرکت های نرم افزاری مانند مایکروسافت و اوراکل به کسب و کار بزرگی تبدیل شده است و سود بالایی را برای آن ها درپی دارد. البته، این همچنین به این معناست که رقابت میان فروشندگان نرم افزار همیشه شدید است.

آخرین حرکتی که مایکروسافت برای پیشی گرفتن در این رقابت زده، جالب است. آن ها با دریافت یک تضمین نرم افزاری که شامل ترک استفاده از پایگاه داده اوراکل است، لایسنس رایگان به شما خواهند داد.

داده همه چیز است

در این عصر داده های بزرگ و اینترنت همه منظوره ، پردازش مقادیر عظیمی از داده ها به درستی با سیستم های مدیریت پایگاه داده پیشرفته ، به ویژه برای شرکت های بزرگ، ضروری است. هر شرکتی می خواهد با ارائه نرم افزار خاص، قابل اعتماد و درکل مقرون به صرفه، بیشترین تعداد کابران را برای خود جذب کند.

ولی مطمئنا نباید صرفا به خاطر یک لایسنس از انتخاب درست غافل شویم و چشمان خود را به روی بهترین انتخاب ببندیم. قصد نداریم برای اوراکل یا سایر نرم افزارهای پایگاه داده تبلیغ کنیم یا به نفع آن ها سخن بگوییم، بلکه می خواهیم انتخاب بهترین و درست ترین گزینه را در اولویت شما قرار دهیم.

منبع: techrepublic

ارسال نظر