پیامک اشتباهی یک اپراتور به مشترکان موجب پرداخت اجباری قبض تلفن شد!

رسانه کلیک - ارسال پیامک به تعدادی از مشترکان یک اپراتور مبنی بر گذشتن مبلغ میان‌ دوره‌ صورتحسابشان از سقف مجاز، با قطع یک‌ طرفه ارتباط، آنها را مجبور به پرداخت قبض تلفن برای جلوگیری از قطع کامل کرد؛ پیامکی که به اذعان این اپراتور به اشتباه ارسال شده بود.

پیامک اشتباهی یک اپراتور به مشترکان موجب پرداخت اجباری قبض تلفن شد!

به گزارش کلیک به نقل از سیتنا؛ یکی از مواردی که اخیرا برای چندین کاربر اتفاق افتاده و موجب تعجب آنها شده است، ارسال پیامک قطع میان‌ دوره، به علت عدم پرداخت قبض تلفن سپس یک طرفه شدن خط تلفن همراه و به دنبال آن پیامک عذرخواهی مبنی بر ارسال اشتباه پیامک قطع میان‌ دوره بوده است.

در اولین پیامکی که برای تعداد معدودی از کاربران ارسال شده آمده؛ «مشترک گرامی نظر به اینکه مبلغ میان‌ دوره جنابعالی از سقف مجاز افزایش یافته، ارتباط شما به مدت دو هفته یک‌ طرفه می‌گردد. جهت جلوگیری از قطع کامل نسبت به پرداخت قبض به روز به مبلغ ... ریال صرفا از طریق سامانه ۹۹۹۰ اقدام فرمایید.»

در پیامک دوم اپراتور همراه اول اطلاع داده است: «مشترک گرامی، به اطلاع می‌ رساند پیامک قطع میان‌ دوره اشتباها برای شما ارسال شده بود.» با وجود این، برخی از کاربران ادعا می‌کنند پیش از ارسال دومین پیامک مبنی بر اشتباه بودن پیامک قطع میان‌ دوره، گوشی‌ شان تا پیش از پرداخت هزینه قطع شده و تنها با پرداخت هزینه وصل شده است.

همراه اول در پاسخ به چرایی این موضوع صرفا اعلام کرد که این پیامک به اشتباه برای برخی از مشترکین ارسال شده و سپس با ارسال یک پیامک از مشترکان عذرخواهی کرده‌ایم.

ارسال نظر