نسخه PC و سوییچ بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy از راه می رسد!

رسانه کلیک - بر اساس صحبت های اخیر مکس آرگیل (Max Arguile)، مدیر ارشد یکی از شرکت های بزرگ ثبت مجوزهای بریتانیا، بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy در سال میلادی جاری بر روی دو پلتفرم نینتندو سوییچ و پی سی منتشر می شود.

نسخه PC و سوییچ بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy از راه می رسد!

بدون هیچ شک و تردیدی، عنوان ویدیویی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy یکی از بهترین بازی های انحصاری سال گذشته میلادی کنسول پلی استیشن 4 برشمرده می شود که به لطف قدمت طولانی این مجموعه و ارائه گیم پلی مهیج، ضمن آن که بازخوردهای مثبت منتقدان و بازیکنان را به همراه داشت، فروش باورنکردنی ای را در سراسر دنیا تجربه کرد و سود هنگفتی نصیب شرکت «اکتیویژن» شد.

عنوان Crash Bandicoot N. Sane Trilogy در واقع نسخه ریمستر و بازسازی شده سه نسخه ابتدایی این مجموعه یعنی Crash Bandicoot، Crash Bandicoot 2: Cortex Strikes Back و Crash Bandicoot: Warped است که استودیوی «ویکاریوس ویژنز» بدون دست کاری المان ها و نکات مثبت این سری و ارتقای جلوه های بصری، خاطرات بیست سال گذشته بازیکنان قدیمی را به طرز مناسب و خوبی زنده کرده است.

به دلیل قرارداد نوشته شده میان دو شرکت نامدار اکتیویژن و سونی، بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy به صورت انحصاری بر روی کنسول پلی استیشن 4 منتشر شد و دارندگان سایر پلتفرم ها از جمله نینتندو سوییچ، ایکس باکس وان و پی سی از تجربه این عنوان محروم ماندند. حال اخیرا خبرهای امیدوار کننده ای در زمینه عرضه این عنوان کالکشن بر روی سایر پلتفرم ها شنیده می شود که بی شک موج خوشحالی طرفداران سری کرش را به همراه دارد.

به تازگی یکی از مدیران شرکت بریتانیایی Licensing Source Book Europe به نام مکس آرگیل (Max Arguile) که وظیفه ثبت مجوزها و خرده فروشان مناطق اورپا را برعهده دارد، اعلام کرد که سازندگان و شرکت اکتیویژن در سال میلادی جاری به دنبال گسترش مجموعه Crash Bandicoot هستند و بدین خاطر در سال میلادی 2018 شاهد عرضه بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy بر روی دو پلتفرم نینتندو سوییچ و رایانه شخصی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز خواهیم بود.

هرچند بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy در زمان انتشار به صورت انحصاری در دسترس دارندگان کنسول پلی استیشن 4 قرار گرفت، اما صاحب امتیاز این عنوان و مجموعه متعلق به شرکت پرآوازه اکتیویژن است که با تصمیم جدید مدیران و سرمایه گذاران اکتیویژن، امکان عرضه بازی بر روی سایر پلتفرم ها دور از انتظار نیست. حال با توجه به پیشرفت چشم گیر این عنوان، انتشار آن بر روی دو پلتفرم نینتندو سوییچ و پی سی منجر به افزایش سود دهی و درآمد اکتیویژن می شود که این موضوع به صحبت های مکس آرگیل را قوت می بخشد.

آقای مکس آرگیل در گفت و گو اخیر خود درباره عرضه جدیدترین نسخه سری کرش اظهار داشت: «نسخه جدید مجموعه Crash Bandicoot یعنی بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy بدون صرف هیچ هزینه بازاریابی به موفقیت بی نظیری دست یافت و فروش خوبی را در کلیه خرده فروشان تجربه کرد. سال آینده این عنوان با توجه به عرضه نسخه نینتندو سوییچ و رایانه شخصی ویندوزی گسترده از قبل ظاهر می شود. البته یک عنوان ویدیویی جدیدی نیز برای عرضه در سال میلادی 2019 برنامه ریزی شده است. شرکت اکتیویژن یک برنامه پنج ساله برای این عنوان ویدیویی در نظر گرفته است که شرکت GB eye با افتخار تا پایان این برنامه تمامی محصولات و عناوین ویدیویی شرکت اکتیویژن را یاری می کند».

با توجه به صحبت ها و اظهارات آقای مکس آرگیل، سرانجام دارندگان کنسول جدید نینتندو سوییچ و پی سی بازها در طول سال میلادی جاری از تجربه بازی دوست داشتنی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy محروم نمی مانند. همچنین، اگرچه اخیرا هیچ حرفی در خصوص عرضه این عنوان بر روی کنسول ایکس باکس وان زده نشده است و شرکت اکتیویژن در سال گذشته میلادی رسما این احتمال را رد کرد، لیکن ممکن است به دلیل موفقیت و فروش باورنکردنی بازی کرش، اکتیویژن تصمیم خود را تغییر دهد و این عنوان در آینده نه چندان دور در اختیار دارندگان کنسول های ایکس باکس وان نیز قرار گیرد.

بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy

نکته قابل توجه این بیانیه، عرضه نسخه جدید مجموعه Crash Bandicoot در سال میلادی آینده (2019) است که تاکنون هیچ شرکت، استودیو و منبعی در خصوص این بازی مورد انتظار صحبت نکرده است. به علاوه، برنامه پنج ساله توسعه این فرانچایز توسط شرکت اکتیویژن در هاله ای از ابهام قرار دارد و جزئیاتی در این باره در دسترس قرار نگرفته است. پیش بینی می شود، شرکت اکتیویژن در طول نمایشگاه E3 2018 به برنامه های آتی خود اشاره کند و جزئیات بیشتری در این زمینه ارائه شود.

شایان ذکر است؛ عنوان ویدیویی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy در تاریخ 30 ژوئن سال میلادی 2017 (9 تیر ماه سال 96) توسط شرکت اکتیویژن به صورت انحصاری بر روی کنسول پلی استیشن 4 منتشر شد که در حال حاضر با قیمت 39.99 دلار در فروشگاه رسمی پلی استیشن استور به فروش می رسد.

حال در پایان این خبر، دیدگاه شما در رابطه با انتشار نسخه پی سی و نینتندو سوییچ بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy چیست؟ به نظر شما، آیا صحبت ها و اظهارات آقای مکس آرگیل به واقعیت می پیوندد؟ نظرات و دیدگاه های شخصی خود را با ما و دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر