عرضه بازی Days Gone تا سال 2019 عقب افتاد

رسانه کلیک - بر اساس اعلام شرکت سرگرمی های تعاملی سونی، تاریخ انتشار Days Gone از سال جاری به سال میلادی 2019 تغییر کرد.

عرضه بازی Days Gone تا سال 2019 عقب افتاد

بازی ویدیویی Days Gone یکی از عناوین انحصاری مورد انتظار کنسول پلی استیشن به حساب می آید که برای اولین در طی نمایشگاه E3 سال میلادی 2016 توسط شرکت ژاپنی سونی معرفی شد. این بازی هم اکنون به دست استودیوی «اس ای آی بند» (SIE Bend Studio) ساخته می شود و برای عرضه در سال جاری میلادی برنامه ریزی شده بود.

با این حال، بر اساس جدیدترین بیانیه شرکت سرگرمی های تعاملی سونی، به نظر می رسد مراحل ساخت و توسعه بازی Days Gone مطابق برنامه ها و پیش بینی سازندگان پیش نرفته است و توسعه دهندگان ناچارا عرضه آن را به سال میلادی 2019 موکول کردند. بدین ترتیب، این عنوان ویدیویی مورد انتظار تا سال میلادی آینده تاخیر خورده و متاسفانه هنوز تاریخ دقیق عرضه آن نیز مشخص نشده است.

شرکت سرگرمی های تعاملی سونی در این زمینه اظهار داشت: «ما تایید می کنیم که بازی Days Gone در سال میلادی 2019 منتشر می شود. در آینده نه چندان دور، تاریخ دقیق انتشار این عنوان ویدیویی را با شما به اشتراک می گذاریم».

نکته قابل توجه این است که آقای شوهی یوشیدا (Shuhei Yoshida)، مدیر کل شرکت سرگرمی های تعاملی سونی، در گذشته تاریخ انتشار Days Gone را سال میلادی 2018 مشخص کرده بود و بازیکنان و کاربران کنسول پلی استیشن 4 خود را برای تجربه یک اثر ویدیویی انحصاری و خارق العاده در سال جاری آماده کرده بودند.

در هر صورت، در حال حاضر بازی محبوب و پرطرفدار Days Gone تقریبا با تاخیر یک ساله رو به رو شده که شرکت سونی تاکنون اطلاعات و جزئیاتی از علت این تاثیر طولانی مدت ارائه نکرده است. البته، علت تغییر تاریخ انتشار Days Gone را می توان به عرضه عناوین ویدیویی بزرگ از جمله گاد آو وار 4، Red Dead Redemption 2، نسخه جدید سری بتلفیلد و Call of Duty: Black Ops 4 در پاییز سال جاری میلادی نسبت داد.

به عبارت دیگر، ظاهرا شرکت سونی قصد ندارد که دو بازی انحصاری بزرگ کنسول پلی استیشن 4 یعنی God of War 4 و Days Gone را به صورت همزمان در سال جاری میلادی به دست بازیکنان برساند.

بدیهی است، با توجه به انتشار بازی های بزرگ و مشهور در سال جاری، عرضه بازی Days Gone در این سال منجر به کاهش سوددهی و درآمد شرکت ژاپنی سونی می شود. از طرفی، اعلام خبر انتشار بازی Days Gone در سال آینده میلادی شک و شبه هایی را در خصوص نسخه دوم بازی The Last of Us به دنبال داشته است که برخی از کاربران و تحلیل گران معتقد هستند که با این اقدام سونی، به احتمال قوی بازی «آخرین ما 2» در سال 2020 منتشر خواهد شد. هرچند، تمامی این ادعاها در حد یک نظریه و شایعه باقی می مانند.

گفتی است؛ از آنجا که تا به امروز اطلاعات و جزئیات چندان زیادی از این عنوان ویدیویی ارائه نشده است، پیش بینی می شود که شرکت سونی در طی کنفرانس E3 2018 تصاویر و ویدیوهای بیشتری از آن به نمایش بگذارد و حتی تاریخ دقیق انتشار آن را نیز مشخص کند. از این رو، چنانچه یکی از طرفداران بازی Days Gone هستید، کنفرانس رسمی سونی در نمایشگاه E3 امسال را از دست ندهید!

حال در پایان این خبر فراموش نکنید که دیدگاه ها و نظرات شخصی خود درباره بازی Days Gone را با ما و دیگر کاربران رسانه کلیک به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر