نسخه PC بازی Destiny 2 با نرخ ۱۴۴ فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد

اگر پلتفرم رایانه شخصی شما بسیار قویست و جز پی سی های رده بالا به شمار می رود، استودیوی بانجی خبر خوبی برای شما به همراه دارد! بنا به اطلاع رسانی این استودیو، بازی مورد انتظار و پرطرفدار Destiny 2 بر روی پلتفرم رایانه شخصی با نرخ ۱۴۴ فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد. این در حالیست که نسخه کنسول بازی بر روی نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه قفل شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

نسخه PC بازی Destiny 2 با نرخ ۱۴۴ فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد

بنا به اطلاع رسانی این استودیو، بازی مورد انتظار و پرطرفدار Destiny 2 بر روی پلتفرم رایانه شخصی با نرخ ۱۴۴ فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد. این در حالیست که نسخه کنسول بازی بر روی نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه قفل شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک ، آن طور که پیداست گویا نسخه پی سی بازی Destiny 2 در زمان انتشار عملکرد فوق العاده ای به نمایش خواهد گذاشت چرا که نرخ فریم این نسخه حدودا ۵ برابر نرخ فریم بازی در دو کنسول ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ است! این روزها اغلب کاربران در انجمن ها و فروم های مختلف بر روی عملکرد بازی بی نظیر Destiny 2 بحث می کنند. یکی از مباحث بسیار داغ و جنجالی کاربران، میزان نرخ فریم بازی در دو پلتفرم پی سی و کنسول هاست.

بازی دستینی ۲ اولین نسخه از این فرانچایز به شمار می رود که ضمن عرضه بر روی کنسول های نسل هشتم، بر روی پلتفرم پی سی نیز منتشر می شود. از این رو، استودیوی بانجی قصد دارد این اقدام خود را به نحو احسن انجام دهد و بهترین اثر ویدیویی ممکن را به دست پی سی بازها برساند. همان طور که اطلاع دارید، در طول لایو استریم اخیر، نسخه رایانه شخصی بازی Destiny 2 با رزولوشن ۴K و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا و به نمایش گذاشته شد. حال به نظر می رسد این بازی از نظر نرخ فریم، پتانسیل بیشتر از این ها را دارد!

اخیرا آقای دیوید شاو (David Shaw)، رئیس بخش پی سی استودیوی بانجی، در مصاحبه با وب سایت معتبر PC Gamer اعلام کرد که نرخ فریم بازی Destiny 2 در پلتفرم PC نامحدود است. به عبارت دیگر، درصورتی که پی سی گیمرها پتانسیل اجرا بازی با کیفیت بالا را داشته باشند، نرخ فریم بازی فراتر از ۶۰ فریم بر ثانیه خواهد بود. ایشان در این گفت و گو توضیح داد:

اگر شما می خواهید بازی دستینی ۲ را با نرخ ۱۴۴ فریم بر ثانیه اجرا کنید و تجهیزات شما (رایانه شخصی) از پس اجرای و مدیریت آن برمی آید، هیچ مشکلی وجود ندارد و بازی با این نرخ فریم به خوبی اجرا خواهد شد!

توجه داشته باشید که برای اجرای بازی دستینی ۲ با چنین نرخ فریمی، ضمن اینکه سخت افزار به کار رفته در پی سی شما باید قوی و قدرتمند باشند، باید مانیتور و صفحه نمایش شما نیز از ویژگی ها و قابلیت هایی همچون G-Sync و رزولوشن ۴K پشتیبانی کند. در غیر این صورت این بازی محبوب با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد. به تازگی کمپانی ایسر از مانتیورهای جدید و رده بالا خود تحت عنوان XB271HK رونمایی کرده که این مانیتور قادر به نمایش بازی دستینی ۲ با نرخ ۱۴۴ فریم بر ثانیه می باشد.

همان طور که می دانید رقابت نرخ فریم عناوین ویدیویی در دو پلتفرم پی سی و کنسول بسیار حائز اهمیت است و حال با توجه به اعلام نرخ فریم نسخه پی سی، بسیار از کنسول بازها ناامید شدند. بر اساس بیانیه سازندگان، نرخ فریم بازی Destiny 2 در تمامی کنسول ها حتی پلی استیشن ۴ پرو، بر روی ۳۰ فریم بر ثانیه قفل شده است! البته هنوز جزئیاتی از نسخه ایکس باکس اسکورپیو بازی منتشر نشده و از آنجا که قدرت این کنسول در مقابل پلی استیشن ۴ پرو بیشتر است، احتمال اجرای بازی با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه در این دستگاه جدید ردموندی ها بالاست.

ساعاتی پیش سازندگان اطلاعات و جزئیات جدیدی از دنیای بازی Destiny 2 را با کاربران و طرفداران خود به اشتراک گذاشتند. روز گذشته در جریان لایو استریم بازی، بانجی از وجود ۴ سیاره کاملا جدید به نام های Titan، Nessus، Lo و بخش قسمت مرده قاره اروپای کره زمین خبر داد. همچنین در نسخه جدید این مجموعه، دیگر احتیاجی به ورود به مدار سیاراتی نیست و بازیکنان به راحتی می توانند از سیاره ای به سیاره دیگر سفر کنند. برای مشاهده متن کامل خبر، بر روی این نوشته کلیک کنید.

ناگفته نماند عنوان ویدیویی پرطرفدار Destiny 2 در تاریخ ۸ سپتامبر سال میلادی جاری (مصادف با ۱۷ شهریور ماه سال ۱۳۹۶) به صورت رسمی بر روی دو پلتفرم ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ منتشر خواهد شد. در حال حاضر هنوز تاریخ انتشار دقیق نسخه پی سی بازی مشخص نشده و گویا پی سی بازها برای تجربه این عنوان، باید بیشتر از دارندگان کنسول های نسل هشتم منتظر بمانند. پیش بینی می شود در طول کنفرانس E3 2017 کمپانی سونی، جزئیات و ویدیوهای بیشتری از بازی در دسترس قرار گیرند.

به دلیل همکاری میان دو شرکت اکتیویژن و سونی، تمامی اطلاعات و ویدیوهای بازی دستینی ۲ در جریان کنفرانس سونی به اشتراک گذاشته خواهد شد. کنفرانس E3 سال میلادی جاری این شرکت ژاپنی در ساعت ۵:۳۰ دقیقه قبل از ظهر به وقت تهران (ساعت ۶:۰۰ دقیقه بعد از ظهر به وقت آمریکا) روز سه شنبه ۲۳ خرداد ماه سال ۹۶ (مصادف با ۱۲ ژوئن) در شهر لس آنجلس برگزار خواهد شد. رسانه کلیک تمامی کنفرانس های رویداد E3 امسال را به صورت زنده و کامل پوشش خواهد داد. همراه ما باشید…

علاقه مندان می توانند با کلیک بر روی تصویر زیر، به صفحه نمایشگاه E3 2017 مراجعه و تمامی خبرها، بازی های جدید معرفی شده، مقالات، انتظارات، پیش بینی ها و تحلیل کنفرانس های نمایشگاه بزرگ E3 سال میلادی جاری را در رسانه کلیک دنبال کنند. E3 امسال با کلیک…

دیدگاه شما در رابطه با نرخ فریم نسخه پی سی بازی Destiny 2 چیست؟ آیا رایانه شخصی شما قادر به اجرای این عنوان با نرخ ۱۴۴ فریم بر ثانیه خواهد بود؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خود با ما در میان بگذارید.

ارسال نظر