مدیرعامل سلیوس: سیر کوتاه مدت قیمت بیتکوین مایوس کننده به نظر می رسد

رسانه کلیک- بازار بیتکوین طی چند هفته گذشته سیر صعودی داشته اما چند روزی است که شاهد افت ارزش آن هستیم. با این حال طبق گفته های فعالان حاضر در این عرصه، بیتکوین همچنان به عنوان سرمایه امن به حساب می‌آید.

مدیرعامل سلیوس: سیر کوتاه مدت قیمت بیتکوین مایوس کننده به نظر می رسد

قیمت بیتکوین از هشتم ژانویه 10 هزار دلار کاهش یافته است. الکس مشینسکی مدیر عامل سلسیوس، طی مصاحبه‌ای اعلام کرد قیمت بیتکوین و سایر آلتکوین‌ها در سال 2021 و بعد از آن، به بالاترین سطح خود در تاریخ می رسد. وی ادامه داد: هنوز هم شاهد اصلاحات گسترده‌ای هستیم. به عنوان مثال آن چه که امروز در حال رخ دادن است، به بسیاری از سرمایه‌گذاران دانا اجازه می دهد تا این دارایی ها را با تخفیف جمع‌آوری کنند.

پس از آنکه بیتکوین در دسامبر سال 2020، رکورد بالای خود در سال 2017 را شکست، این دارایی به شکل صعودی در بازار روند خود را ادامه داد و ارزش خود را در کمتر از دو ماه افزایش داد.

بیتکوین پیش از افت اخیر خود و در تاریخ 8 ژانویه به 42 هزار دلار رسیده بود و ارزش آن در زمان انتشار نزدیک به 32700 دلار بود؛ یعنی از بالاترین میزان رکورد یعنی 42000 تا پایین‌ترین سطح، تقریبا 28 درصد اصلاح قیمت انجام شده است.

مشینسکی ضمن اظهارات خود گفت که احتمالا قیمت بیتکوین افت بیش از 25 درصد را تجربه خواهد کرد و احتمال کاهش قیمت بیتکوین تا قبل از پایان سه ماهه اول وجود خواهد دارد.

قیمت این رمز ارز در هفته‌های اخیر به طور شگفت انگیزی در حال صعود بوده است. اگرچه در بازارهای گاوی (بازارهای مالی که در آن قیمت‌ها در حال افزایش هستند یا انتظار می‌رود افزایش یابند) غالبا امکان بازگشت قیمت‌ها وجود دارد.

مشینسکی اظهار داشت، آنچه وی اعقاد دارد این است که رمزارزها در آینده از اهمیت بالایی برخوردار خواهند بود و افزود، هیچ چیز بهتر از نگهداری و ذخیره این رمزارز و کسب سود در این زمینه نیست.

لازم به ذکر است بیتکوین درگیر بسیاری از فاکتورهای اقتصادی دیگر از جمله تورم و یا افزایش تعداد آن نمی‌شود، از این رو به عنوان دارایی امن به حساب می‌رود.

ارسال نظر