ملانیا ترامپ NFT خودش را خرید

ملانیا ترامپ همسر دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق ایالات متحده یکی از NFTهای خود را به فروش رساند. نکته جالب این بود که این NFT را خود ملانیا خرید.

ملانیا ترامپ NFT خودش را خرید

ملانیا ترامپ همسر دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق ایالات متحده یکی از NFTهای خود را فروخت. نکته جالب این بود که این NFT را خود ملانیا خرید.

بر اساس اطلاعاتی که تاکنون بدست آمده این NFT بخشی از کلکسیون سران ایالات متحده ۲۰۲۲ بوده است. کیف پولی که برنده این حراج NFT شد، از سوی سازندگان NFT ملانیا ترامپ تامین مالی شده بود.

بلاکچین سولانا برای ساخت این مجموعه مورد استفاده قرار گرفته است. به نظر می‌رسد مردم از این مجموعه خوششان آمده است. نیویورک تایمز گزارش داده که این حراجی به مبلغ ۱۷۰ یا ۱۸۰ هزار دلار برگزار شد.

داده‌های بلاکچین نشان می‌دهد که ۴۷۳هزار دلار به آدرس‌های مختلف تحویل داده شده و سپس به ۱۸۱۶ سولانا تبدیل شده است. با این حال بانوی اول سابق آمریکا از اعلام اینکه چه کسی این NFT را خریده است، خودداری کرد. این در حالی است که ماهیت پروتکل بلاکچین بر اساس «شفافیت» بنا شده است.

اولین اقدام ملانیا در حوزه ارزهای دیجیتال این تراکنش NFT نبود. یک تصویر دیجیتالی آبرنگی از چشمان خودش، یکی از NFTهایی بود که او به عنوان بخشی از سالگرد بلوک جنسیس بیت‌کوین معرفی کرده بود.

تلاش فعلی او در زمینه ارزهای دیجیتال از سوی دونالد ترامپ مورد حمایت قرار نگرفته است. رئیس جمهور سابق آمریکا یکی از منتقدان جدی بیت‌کوین و به طور کلی صنعت ارزهای دیجیتال است.

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر