وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از غرفه کلیک بازدید کرد

رسانه کلیک - دکتر محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری در روز دوم بیست و سومین نمایشگاه بین المللی الکامپ از غرفه رسانه کلیک بازدید کرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از غرفه کلیک بازدید کرد

دکتر واعظی از صبح ۳۱ تیر ماه در بیست و سومین نمایشگاه الکامپ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران حضور پیدا کرد و تا پایان روز بیش از ۱۶ کیلومتر را پیاده طی کرده و از بیشتر غرفه‌ها بازدید کرد. وی در ساعات پایانی نمایشگاه از غرفه رسانه کلیک به عنوان تنها رسانه فناوری حاضر در الکامپ بازدید کرد.

دکتر واعظی در غرفه کلیک در ارتباط با نقش رسانه‌ها و تاثیر آن بر نمایشگاه گفت: اگر بخواهیم با دوره های قبل مقایسه کنیم باید بگوییم تحول بسیاری داشته است، مخصوصا در حوزه نرم افزار ها، از طرفی ایده پردازی ها و فضای استارتاپ ها گسترش یافته که دو سال پیش ٨٠ غرفه، سال گذشته ٢٢٠ غرفه و امسال ۴۵٠ غرفه به استارتاپ ها اختصاص داده شد، در سالن تولیدات داخلی شاهد پیشرفت خوبی بودیم و در کل آینده روشنی را در این حوزه پیش بینی می‌کنیم.

وی در پاسخ به سوال با توجه به اینکه در دولت جدید در مقام وزارت نخواهید ماند آیا روند فعالیت های شما ادامه پیدا می‌کنید، گفت: انشاالله همین روند ادامه خواهد داشت.

واعظی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار کلیک مبنی بر چرایی فیلترینگ استارتاپ ها و درگاه های واسط و ادامه دار بودن آن چنین پاسخ داد:
این فیلترینگ ها به دلیل اعمال نظرات شخصی است و وزارت و دولت با این اتفاقات موافق نیست و برای جلوگیری از این اتفاقات با قوه قضاییه وارد مذاکره شده ایم.

ارسال نظر