آلونک سیستم یکپارچه جستجوی املاک

رسانه کلیک - آلونک سیستمی یکپارچه، تشکیل شده از اپلیکیشن و وبسایت است که به صورت متمرکز در دو بخش اختصاصی و عمومی فعالیت دارد. امسال در بخش ورودی سالن الکام استارز، آلونک غرفه دارد. بخش اول برای مشاورین املاک تهیه شده که با مکانیزه کردن فرایند فایل بندی، سیستم کهنه و زمانگیر مشاورین املاک، با وبسایت و اپلیکیشن یکپارچه آلونک جایگزین شده است. در این بخش مدیران می توانند با بررسی دقیق عملکرد مشاورین در بخش های مختلف کاری، فعالیت کارمندان را با دقتی کم نظیر مورد بررسی قرار دهند.

آلونک سیستم یکپارچه جستجوی املاک

بخش اول برای مشاورین املاک تهیه شده که با مکانیزه کردن فرایند فایل بندی، سیستم کهنه و زمانگیر مشاورین املاک، با وبسایت و اپلیکیشن یکپارچه آلونک جایگزین شده است. در این بخش مدیران می توانند با بررسی دقیق عملکرد مشاورین در بخش های مختلف کاری، فعالیت کارمندان را با دقتی کم نظیر مورد بررسی قرار دهند.

بخش دوم فعالیت آلونک در اختیار کاربران است تا با استفاده از وبسایت و اپلیکیشن آلونک، به جستجو در میان فایل های تایید شده بپردازند.

این فایل ها تنها در صورتی در اختیار کاربران قرار می گیرد که مشاور املاک مورد نظر تمامی مجوز های لازم را دریافت کرده باشد. آلونک علاوه بر فعالیت های ذکر شده، اطلاعات تخصصی زیادی را از محلات مختلف تهران، تفاوت های فرهنگی، تغییرات قیمت سالهای اخیر و پیش بینی افزایش یا کاهش قیمت را در اختیار کاربران قرار می دهد.

ارسال نظر