اضافه شدن یک وِیژگی کلیدی به فیسبوک با کپی برداری از snapchat

گویا فیسبوک برخی از قابلیت‌های نرم‌افزار اسنپ‌چت را کپی برداری کرده است.

اضافه شدن یک وِیژگی کلیدی به فیسبوک با کپی برداری از snapchat

به گزارش کلیک، فیسبوک اخیرا شیوه خود را عوض کرده است. خصوصا بخش مهمی که استراتژی خود را پیاده‌سازی کرده است بخش تجاری کاربران است. و حال شما می‌توانید گوشه‌ای از این اقدامات را در ویژگی‌های نام‌ کاربری: کدها و لینک‌ها ببینید.

فیسبوک مسنجر

اکنون شما یک پیام رسان منحصر به فرد (FB Messenger)، دارید، که بر اساس نام کاربری شماست، مگر این که بخواهید یک نوع دلخواه در پروفایل کاربری خود بسازید.

همانند دیگر URLها کار می‌کند، پس شما می‌توانید آن را هر جایی به صورت آنلاین به اشتراک بگذارید تا افراد مستقیما به مسنجر چت شما هدایت شوند.

فرمت همه آن‌ها به شکل 'm.me/yourusername'، است. این قابلیت به شکل فوق‌العاده‌ای افرادی که خارج از دوستان شما هستند را، به سمت شما می‌کشد و جستجوی شما در شبکه مجازی امری آسان می‌شود.

این موضوع خیلی زیاد به نفع صاحبان تجاری است، چرا که می‌توانند گفتگوهای بیشتری داشته باشند و خود را بیشتر از قبل در چشم مشتریان و غیر مشتریان، نمایان سازند.

به زودی هر صفحه فیسبوکی به آسانی قابل دسترسی از طریق @username خواهد بود، که به صورت دائمی و همیشگی برای جستجو نمایش داده خواهد شد.

Screen-Shot-2016-04-07-at-15.35.45-520x366

شاید جذاب‌ترین بخش، اسکنر QR، باشد، که فیسبوک شروع به انجام دادن آن است، این روش متصل شدن را پر سرعت‌تر از قبل انجام می‌دهد.

کاربران اسنپ‌چت با این ویژگی‌ها آشنا هستند چون این ویژگی‌های جدید فیسبوک را شاید بتوان به نوعی، کپی برداری از نرم‌افزار محبوب اسنپ‌چت دانست.

یک خبر کوتاه دیگر هم این است که مسنجر فیسبوک اکنون ۹۰۰ ملیون کاربر در سرتاسر جهان دارد.

منبع: thenextweb

ارسال نظر