E3 2016: تعداد کاربران Fallout Shelter به ۵۰ میلیون نفر رسید

کمپانی بتسدا در ساخت بازی های ویدیویی برای کنسول ها و رایانه های شخصی، آثار گوناگون و مختلفی را در کارنامه خود دارد اما فعالیت این شرکت در حوزه عناوین موبایلی، بسیار کم می باشد. به طوری که تنها با انتشار یک بازی به نام Fallout Shelter، خود را در لیست توسعه دهندگان بازی های اسمارت فون ها قرار داده است. در سال گذشته میلادی، کمپانی بتسدا با عرضه عنوان Fallout Shelter برای سیستم عامل ای او اس و گوگل اندروید، فعالیت خود را در عرصه بازی های گوشی های هوشمند آغاز کرد و در طول کنفرانس رسمی E3 2016 خود، جزئیات بیشتری از این بازی منتشر شد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

E3 2016: تعداد کاربران Fallout Shelter به ۵۰ میلیون نفر رسید

به طوری که تنها با انتشار یک بازی به نام Fallout Shelter، خود را در لیست توسعه دهندگان بازی های اسمارت فون ها قرار داده است. در سال گذشته میلادی، کمپانی بتسدا با عرضه عنوان Fallout Shelter برای سیستم عامل ای او اس و گوگل اندروید، فعالیت خود را در عرصه بازی های گوشی های هوشمند آغاز کرد و در طول کنفرانس رسمی E3 2016 خود، جزئیات بیشتری از این بازی منتشر شد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، به تازگی کمپانی بتسدا پس از نمایش ویدیویی از عنوان فالوت ۴، آمار جدیدی را از بازی موبایلی Fallout Shelter منتشر کرد. بنا به ادعای سخن گوی شرکت بتسدا، بازی محبوب Fallout Shelter هم اکنون (از زمان انتشار تا به امروز) دارای بیش از ۵۰ میلیون کاربر است که موفقیت بسیار بزرگی را برای سازندگان آن به همراه آورده است.

بازی فالوت شلتر که اکنون برای سیستم عامل های اپل ای او اس و گوگل اندروید در دسترس می باشد، بیش از ۵۰ میلیون کاربر و گیمر بازی های ویدیویی را به سمت خود کشانده و با اینکه جز عناوین رایگان موبایلی به حساب می آید، همچنان نام خود را بزرگ تر و بزرگ تر می کند. پس از تایید این خبر در طول کنفرانس بتسدا، به سرعت در شبکه اجتماعی توییتر، توییتی جهت قدردانی سازندگان بازی فالوت شلتر منتشر گردید که در زیر می توانید این توییت مطالعه کنید.

میلیون ها و میلیون ها بار از شما متشکر هستیم چرا که بازی Fallout Shelter را، شما گیمرها به یک بازی بزرگ تبدیل کردید. پس از گذشت یک سال از انتشار بازی، این عنوان بیش از ۵۰ میلیون کاربر دارد!

- BethesdaGameStudios (@BethesdaStudios) June 13, 2016

خبر خوش دیگر برای طرفداران پر و پا قرص مجموعه فالوت در راه است! کمپانی بتسدا دقایقی پیش از عرضه عنوان فالوت شلتر بر روی رایانه های شخصی خبر داد. بنا به تریلری که در طول این کنفرانس به نمایش گذاشته شد، عنوان فالوت شلتر در ماه جولای برای پی سی عرضه خواهد شد و جامعه کاربری خود را افزایش می دهد. به علاوه، بزودی بروز رسانی بسیار بزرگی برای این عنوان ویدیویی منتشر می شود که موقعیت های جدیدی برای اکتشاف و بازدید، دشمنان جدید جهت مبارزه و شخصیت های جدیدی را به بازی اضافه می کند تا سازندگان با این کار، به خوبی پاسخ حمایت های کاربران خود را دهند.

بازی محبوب و پرطرفدار Fallout Shelter در تاریخ ۱۴ ژوئن سال میلادی گذشته (۲۰۱۵) مصادف با یک‌ شنبه ۲۴ خرداد ماه سال ۱۳۹۴، برای سیستم عامل انحصاری کمپانی اپل یعنی ای او اس عرضه گردید. سپس نسخه اندروید این عنوان در روز ۱۳ آگوست سال میلادی ۲۰۱۵ منتشر شد و توانست به تعداد کاربران خود اضافه کند به طوری که هم اکنون، شاهد ۵۰ میلیون کاربر در این عنوان موبایلی هستیم.

در پایان این گزارش، دیدگاه شما در رابطه با عنوان فالوت شلتر چیست؟ آیا شما تا به امروز، نسخه موبایلی این عنوان را تجربه کرده اید؟ موفقیت کسب شده تو Fallout Shelter را چگونه ارزیابی می کنید؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را با دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

منبع: Gamespot

ارسال نظر