مدت زمان گیم پلی بازی Far Cry 5 مشخص شد

رسانه کلیک - شرکت یوبی سافت مونترال با انتشار جزئیات بیشتر در خصوص بازی مورد انتظار Far Cry 5، مدت زمان گیم پلی بازی را اعلام کرد.

مدت زمان گیم پلی بازی Far Cry 5 مشخص شد

با وجود اینکه هنوز زمان زیادی به انتشار بازی Far Cry 5 باقی مانده، لیکن تیم توسعه بازی به تدریج و با گذشت زمان، اطلاعات تکمیلی تری از بازی منتشر می کند. چندی پیش نویسنده ارشد بازی، آقای درو هولمز (Drew Holmes)، جزئیات بیشتری در خصوص شخصی سازی اسلحه ها، تجهیزات مبارزه ای و مدت زمان گیم پلی این عنوان محبوب به اشتراک گذاشت.

او در مصاحبه اخیر با وب سایت معتبر گیم بولت (Gaming Bolt) اعلام کرد که مدت زمان بخش داستانی بازی فار کرای ۵ همانند نسخه های پیشین از جمله نسخه سوم و چهارم Far Cry خواهد بود و بازیکنان چیزی در حدود ۲۰ الی ۳۰ ساعت برای اتمام این بخش نیاز دارند. البته توجه داشته باشید که این مدت مختص بخش داستانی و مراحل اصلی بازی است و در صورت به اتمام رساندن ماموریت های فرعی و اضافه به زمان بیشتری نیاز خواهید داشت.

در طرفی دیگر، آقای درو هولمز مدعی است که سلاح ها و تجهیزات مبارزه ای در بازی فار کرای ۵ پیشرفت خوبی داشته و قابل شخصی سازی هستند. ایشان قول داده که پیش از انتشار نسخه نهایی بازی، جزئیاتی در خصوص قدرت و سیستم مبارزه بازی با طرفداران این عنوان ویدیویی به اشتراک بگذارد تا اهالی دهکده هوپ کانتی ایالت مونتانا در قیام خود موفق شوند. وی در این باره اعلام کرد:

سلاح های زیادی در بازی وجود دارند که امکان استفاده از آن ها فراهم شده است. ما در آینده جزئیات بیشتری در این زمینه ارائه می دهیم؛ اما پیش از آن انتظار بهبود عملکرد سلاح نسبت به نسخه های پیشین سری فار کرای را داشته باشید.

Far Cry 5

قبل از معرفی بازی Far Cry 5، بسیاری از تحلیل گران و کاربران در انجمن های معتبر خارجی ادعا می کردند که نسخه جدید این مجموعه در دوران قرن ۱۹ و غرب وحشی جریان دارد به طوری که بیشتر المان های بازی مشابه عنوان Red Dead خواهد بود. با این وجود، حتی شاهد انتشار چندین تصویر تقلبی از این بازی بودیم اما درست پیش از برگزاری کنفرانس رسمی E3 سال میلادی جاری شرکت یوبی سافت، اعضای این شرکت به تمامی شایعات خاتمه داد و از نسخه جدید بازی فار کرای ۵ رونمایی کرد. سپس در کنفرانس رسمی خود با انتشار چندین تریلر مختلف، از زمان، مکان، شخصیت ها و داستان بازی پرده برداشت.

بنا به گفته شرکت یوبی سافت و استودیوی بازی ساز آن، عنوان مورد انتظار Far Cry 5 در روز ۲۷ فوریه سال میلادی ۲۰۱۸ مصادف با ۸ اسفند ماه ۹۶ بر روی سه پلتفرم ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و رایانه شخصی ویندوزی منتشر خواهد شد. پیش بینی می شود نسخه کنسول ایکس باکس وان ایکس بازی فار کرای با رزولوشن ۴K و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا شود.

ارسال نظر