Far Cry 5 در شهر Hope جریان دارد

به تازگی کمپانی فرانسوی یوبی سافت با انتشار چندین تیزر از بازی Far Cry 5، محیط و منطقه این بازی را مشخص کرد. طبق این تیزرها، نسخه جدید فرانچایز فار کرای در شهری به نام Hope و در ایالت مونتانا جریان دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

Far Cry 5 در شهر Hope جریان دارد

برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک ، امروز شرکت یوبی سافت چهار تیزر از بازی مورد انتظار Far Cry 5 را در اختیار طرفداران این مجموعه قرار داد. در کنار تیزرها، سازندگان اعلام کردند که نسخه جدید فار کرای در شهر هوپ (Hope) ایالت مونتانا (Montana) جریان دارد. تیزرهای منتشر شده به خوبی محیط ها و مناطق بازی را به نمایش می گذارد به طوری که حتما محو رودخانه ها، کوهستان ها، کلیسا در میانه راه ناکجا آباد و علف زارهای سبز خواهید شد.

البته سازندگان برای طراحی دنیای بازی فار کرای از محیط های واقعی الهام گرفتند به طوری که تمامی این ویدیوها از محیط واقعی تصویر برداری شده اند. بنابراین نمی توان از روی تیزرها و تریلرها، کیفیت و گرافیک عناوین ویدیویی را حدس زد اما آنطور که پیداست گویا نسخه جدید Far Cry در این زمینه عملکرد فوق العاده ای از خود به نمایش خواهد گذاشت. اگر اخبار دنیای گیم را در رسانه کلیک دنبال کرده باشید، حتما اطلاع دارید که چندی پیش کمپانی یوبی سافت ضمن اعلام تاریخ دقیق برگزاری کنفرانس اختصاصی خود در مراسم E3 2017، از سه بازی جدید فار کرای، اساسین کرید و The Crew 2 رونمایی کرد. برای مشاهده متن کامل خبر، بر روی این نوشته کلیک کنید .

یوبی سافت پس از اشتراک گذاری چهار تیزر از بازی Far Cry 5، به تمامی طرفداران و بازی بازان اعلام کرد که این عنوان ویدیویی مورد انتظار در تاریخ ۲۶ می امسال مصادف با جمعه ۵ خرداد ماه سال ۹۶، رسما معرفی خواهد شد. پیش بینی می شود در طول این رونمایی، تریلرهای بیشتری از گیم پلی و محیط بازی به اشتراک گذاشته شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بازی فار کرای ۵، کلیک را دنبال کنید...

پیش از انتشار این تیزرها، برخی از شایعه ها از تغییر ریشه های فرانچایز فار کرای خبر دادند. پیش از این تصور می شد که نسخه جدید مجموعه فار کرای از جنگل ها و کوهستان های کنونی (مدرن) دور خواهد شد و بازیکنان را به قرن ۱۹ ایالات متحده آمریکا خواهد برد. به عبارت دیگر، به نظر می رسید کمپانی یوبی سافت قصد رقابت با استودیوی نامدار راک استار را دارد چرا که جدیدترین عنوان ویدیویی این استودیو، با نام Red Dead Redemption 2 در غرب وحشی جریان دارد. حال با توجه به تیزرهای رسمی منتشر شده از بازی فار کرای ۵، یوبی سافت به نحوی به این شایعات خاتمه داد و گویا این سری همچنان به ریشه های اصلی خود پایبند مانده است.

البته ویدیوهای منتشر شده کمی مرموز به نظر می رسند و نمی توان با تمام قطعیت این شایعات (غرب وحشی) را رد کرد. اگر کمی بیشتر توجه کنید، حتما متوجه خواهید شد که در پایان هر تیزر، شاهد موسیقی غرب وحشی (وسترن) هستیم.

متاسفانه در حال حاضر تاریخ انتشار دقیق بازی فار کرای ۵ مشخص نشده است. البته گفتنی است که این عنوان نهایتا تا ۱۱ فروردین ماه سال ۹۷ برای کنسول های نسل هشتم و پلتفرم رایانه شخصی منتشر خواهد شد چرا که طبق گزارش مالی امسال یوبی سافت، این بازی ویدیویی به همراه عناوینی همچون اساسین کرید جدید و The Crew 2 برای عرضه در سال مالی ۲۰۱۷ (اتمام: ۳۱ مارس سال ۲۰۱۸ مصادف با ۱۱ فروردین ۹۷) برنامه ریزی شده اند. اگرچه سازندگان در طول نمایشگاه بزرگ E3 سال میلادی جاری اطلاعات، جزئیات، تصاویر و ویدیوهای بیشتری از این عنوان ویدیویی مورد انتظار منتشر خواهند کرد.

شایان به ذکر است کنفرانس رسمی شرکت یوبی سافت در ساعت ۰۰:۳۰ بامداد (به وقت ایران) روز سه شنبه ۲۳ خرداد ماه سال ۹۶ (ساعت ۱ بعد از ظهر روز ۱۲ ژوئن به وقت ایالات متحده آمریکا) در شهر لس آنجلس برگزار خواهد کرد. رسانه کلیک تمامی کنفرانس های این رویداد بزرگ با به صورت زنده و کامل پوشش خواهد داد. همراه کلیک بمانید…

علاقه مندان می توانند با کلیک بر روی تصویر زیر، به صفحه نمایشگاه E3 2017 مراجعه و تمامی خبرها، بازی های جدید معرفی شده، مقالات، انتظارات، پیش بینی ها و تحلیل کنفرانس های نمایشگاه بزرگ E3 سال میلادی جاری را در رسانه کلیک دنبال کنند. E3 امسال با کلیک…

در پایان این خبر، دیدگاه شما در رابطه با محیط جدید بازی Far Cry 5 چیست؟ آیا سازندگان دوباره اشتباه خود را تکرار خواهند کرد و بجای طراحی محیطی نو، از نقشه ها و محیط نسخه های پیشین استفاده خواهند کرد؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خود را در رسانه کلیک به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر