نقشه Far Cry Primal از نقشه Far Cry 4 ساخته شده است

یکی از عناوین پرطرفدار سال میلادی جاری، بدون شک بازی فار کرای پریمال است که مدتی پیش توسط کمپانی یوبی سافت عرضه شد. به نظر می رسد که سازندگان، بیشتر نقشه ها و محیط بازی Far Cry Primal از روی نقشه و محیط بازی Far Cry 4 طراحی شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

نقشه Far Cry Primal از نقشه Far Cry 4 ساخته شده است

به نظر می رسد که سازندگان، بیشتر نقشه ها و محیط بازی Far Cry Primal از روی نقشه و محیط بازی Far Cry 4 طراحی شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، بر اساس یافته های وب سایت معتبر Gamepressure، نقشه و محیط بازی Far Cry Primal از روی نقشه و محیط بازی Far Cry 4 برداشته شده است. البته در گذشته یکی از توسعه دهندگان بازی فار کرای پریمال در وب سایت معتبر و بزرگ کوتاکو (Kotaku) اشاره کرده بود که اساس و پایه نقشه های بازی فار کرای پریمال، از نسخه چهارم این فرانچایز الگو بردای شده است.

وب سایت Gamepressure در گزارش خود دو تصویر از نقشه های این دو بازی محبوب منتشر کرده که به کمک این دو تصویر می توانیم نقشه ها و مسیر رودخانه های دو عنوان فار کرای پریمال و فار کرای ۴ را مقایسه کنیم. شباهت این دو نقشه به قدری زیاد است که صحبت های توسعه دهندگان بازی را نقض می کند. (همان طور که در بالا اشاره شد، توسعه دهندگان ادعا می کنند که تنها اساس و پایه نقشه ها بازی فار کرای پریمال، از بازی Far Cry 4 طراحی شده است)

در دو تصویر زیر می توانید نقشه های این دو بازی را با یکدیگر مقایسه کنید. نقشه اول مربوط به بازی فار کرای پریمال و نقشه دوم مربوط به بازی Far Cry 4 می باشد.

http://static1.gamespot.com/uploads/original/280/2802776/3016258-farcryprimalmap.jpg

http://static2.gamespot.com/uploads/original/280/2802776/3016259-farcry4map.jpg

جدیدترین نسخه از فرانچایز فار کرای، در سال ۲۰۱۵ توسط کمپانی یوبی سافت با نام فار کرای پریمال معرفی شد. داستان بازی Far Cry Primal به ۱۰ هزار سال قبل از مسیح باز می گردد! در آن زمان حیوانات وحشی بر انسان ها پادشاهی می کردند و انسان ها ترس عجیبی از این حیوانات داشتند. انسان های نخستین برای بدست آوردن غذا و پوشاک به شکار حیوانات رجوع می کنند و حیوانات جنگل را به سختی شکار می کردند که در این میان برخی از آن ها کشته می شدند. در هنگام شکار، بدون تردید حیوانات برای دفاع از جان خود به شما حمله می کنند و شما نیز باید در مقابل آن ها به کمک نیزه از جان خود دفاع کنید. گیمرها در بازی Far Cry Primal در نقش شخصیت تاکار هستند! تاکار یک شکارچی حرفه ای است که متاسفانه بخاطر جنگ های قبیله ای و شکار حیوانات، تمام اعضای قبیله خود را از دست می دهد. به همین خاطر تاکار تصمیم می گیرد به سرزمین اوروس مهاجرت کند. در آن زمان برخی از قبیله ها برای به دست آوردن مکان های مناسب برای شکار و آب آشامیدنی، با قبیله های دیگر به مبارزه می پرداختند. سرزمین اوروس نیز یکی از همین قبیله هاست که در حال جنگ می باشد و شما هم باید در این جنگ ها شرکت کنید. از آن جا که در آن زمان خبری از سلاح نبود، می توانید از حیوانات وحشی مانند ماموت ها، ببرهای دندان شمشیری و... استفاده کنید.

بازی مورد انتظار و بی نظیر Far Cry Primal در تاریخ ۲۳ فبریه سال ۲۰۱۶ مصادف با ۴ اسفند ماه سال ۱۳۹۴ برای کنسول های نسل هشتم مایکروسافت و سونی (ایکس باکس و پلی استیشن ۴) منتشر شد. نسخه کامپیوترهای شخصی این بازی نیز در تاریخ ۱ می سال میلادی جاری مصادف با ۱۱ اسفند سال ۱۳۹۴ عرضه گردید.

اگر شما از آن دسته گیمرهایی هستید که منتظر هک شدن و شکسته شدن قفل بازی Far Cry Primal هستید، باید خدمت شما عرض کنیم که کمپانی یوبی سافت از قفل های قدرتمند DRM استفاده کرد و هنوز هکرها قادر به شکستن این نوع قفل ها نیستند. بدین صورت برای تجربه این بازی، باید از فروشگاه های معتبر عنوان فار کرای پریمال را با قیمت ۵۹٫۹۹ دلار خریداری کنید.

در انتهای این خبر، دیدگاه شما در رابطه با بازی Far Cry Primal چیست؟ نظر شما در خصوص شباهت فراوان نقشه های این دو بازی چیست؟ این اقدام یوبی سافت را یک تنبلی در نظر گرفته اید و یا نداشتن ایده برای ساخت نقشه؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را با دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

منبع: Gamespot

ارسال نظر