فودبات ربات تلگرام سفارش آنلاین غذا

رسانه کلیک - فودبات رباتی تلگرامی است که کمک بسیار شایانی به رستوران ها و مشتریان آن‌ها کرده است. فود بات به دلیل دسترسی آسانی که برای مشتریان و مدیران مجموعه های غذایی فراهم می کند، در بین کاربران تلگرام بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. مدیران مجموعه های غذایی از طریق این ربات و عضویت در آن می توانند سطح درآمد خود را به طور چشمگیری افزایش دهند. به این طریق که می توانند در فود بات کنترل پنل اختصاصی داشته باشند و از طریق آن فروش خود را مدیریت  کنند، هدفمند و رایگان تبلیغات کنند، باشگاه مشتریان خود را راه اندازی کنند و در زمان و نیروی کار خود صرفه جویی کنند. مدیران مجموعه های غذایی باید این نکته را مد نظر خود داشته باشند که داشتن باشگاه مشتریان یکی از مهمترین عوامل در افزایش فروش و گسترش مجموعه ها می باشد. با گسترش شبکه های اجتماعی باشگاه مشتریان تبدیل به یک رسانه تعاملی شده که به شما این امکان را می دهد بتوانید کالا و خدمات خود را در آن ها به مشتریان خود معرفی کنید. همچنین مدیران مجموعه های غذایی می توانند از امکانات و خدمات زیر نیز برای ارتقای سطح درآمد و ثبت سفارشات استفاده کنند، از جمله:

فودبات ربات تلگرام سفارش آنلاین غذا

فود بات به دلیل دسترسی آسانی که برای مشتریان و مدیران مجموعه های غذایی فراهم می کند، در بین کاربران تلگرام بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. مدیران مجموعه های غذایی از طریق این ربات و عضویت در آن می توانند سطح درآمد خود را به طور چشمگیری افزایش دهند. به این طریق که می توانند در فود بات کنترل پنل اختصاصی داشته باشند و از طریق آن فروش خود را مدیریت کنند، هدفمند و رایگان تبلیغات کنند، باشگاه مشتریان خود را راه اندازی کنند و در زمان و نیروی کار خود صرفه جویی کنند. مدیران مجموعه های غذایی باید این نکته را مد نظر خود داشته باشند که داشتن باشگاه مشتریان یکی از مهمترین عوامل در افزایش فروش و گسترش مجموعه ها می باشد. با گسترش شبکه های اجتماعی باشگاه مشتریان تبدیل به یک رسانه تعاملی شده که به شما این امکان را می دهد بتوانید کالا و خدمات خود را در آن ها به مشتریان خود معرفی کنید. همچنین مدیران مجموعه های غذایی می توانند از امکانات و خدمات زیر نیز برای ارتقای سطح درآمد و ثبت سفارشات استفاده کنند، از جمله:

۱) منوی مجموعه خود را با جزئیات کامل تعریف کنند.

۲) سفارشات مشتریان خود را با جزئیات کامل مشاهده کنند.

۳) مشتریان برتر خود را شناسایی کنند.

۴) میزان فروش خود را مشاهده کنند و برای فروش بیشتر برنامه ریزی کنند.

۵) می توانند به ربات خود سرگرمی اضافه کنند.

۶) به مشتریان خود، بابت معرفی کردن آنهابه دیگران هدیه دهند.

۷) می توانند برای کاربران پیام ارسال کنند و قرعه کشی و نظر سنجی نیز داشته باشند.

امکان معرفی ربات به سایرین (اشتراک گذاری) راحت، عدم نیاز به ثبت نام کاربر، محیط تعاملی یکسان از جمله مواردی هستند که باعث می شود وجه تمایزی بین فودبات و سایر اپلیکیشن های حوزه غذا و سایت های مشابه وجود داشته باشد.

از سمت دیگر، کسانی که به عنوان مشتری از این ربات استفاده می کنند، روند بسیار آسانی را برای ثبت سفارش طی می کنند. به این صورت که تعداد و نوع غذا را مشخص کرده و به همراه توضیحات اضافه تر در مورد سفارش خود، می توانند ثبت نهایی را انجام دهند و فاکتور دریافت کنند. رستوران هم در صورت اطلاع از سفارش، تاییدیه ای را برای مشتری ارسال می کند و سفارش را به آدرسی که مشتری در ربات وارد کرده است ارسال می کند.

برای اطلاع از نحوه استفاده هرچه بهتر از این ربات می توانید ا ینجا کلیک کنید.

ارسال نظر