گلکسی نوت ۷ بی تقصیر است؛ گلکسی Core در دستان کودک منفجر شد

چندی پیش خبری از انفجار نوت ۷ در دست یک پسربچه ۶ ساله منتشر شد؛ گوشی منفجرشده در دست کودک نوت ۷ نبوده بلکه یکی دیگر از محصولات سامسونگ بوده است.

گلکسی نوت ۷ بی تقصیر است؛ گلکسی Core در دستان کودک منفجر شد

به گزارش کلیک، بی‌شک این روزها همه در رابطه با منفجرشدن سامسونگ نوت ۷ خبردارند و از گوشه و کنار اخبار مربوط به آن را می‌شوند. این منفجرشدن که ناشی از مشکلی در باتری نوت ۷ است برای سامسونگ بسیار دردسرساز شده تا جایی که برخی خطوط هوایی جابجایی نوت ۷ از طریق راه‌های هوایی را ممنوع کردند.

یکی از گزارش‌های انفجار نوت ۷ از فلوریدا آمریکا گزارش‌شده است که در این حادثه نوت ۷ در دست یک مرد در ماشینش اتفاق افتاده است. در این حادثه تمام افراد خانواده در اتومبیل بودند و چند لحظه قبل از انفجار نوت ۷، گوشی در دست دختر کوچک خانواده بوده است.

بعد از نوت 7؛این بار Galaxy Core منفجر شد

چند روز قبل خبری منتشر شد که از منفجرشدن گوشی سامسونگ نوت ۷ در دست یک پسربچه ۶ ساله خبر می‌داد، هرچند اطلاعات این خبر کمی اشتباه است؛ انفجار رخ‌داده است ولی این بار یک مدل دیگر از گوشی‌های هوشمند سامسونگ منفجرشده است.

به گزارش NBC New York گوشی هوشمند منفجرشده نوت ۷ نیست و این بار Galaxy Core منفجرشده است. تولید Galaxy Core به دو سال پیش بازمی‌گردد و این اولین باری است که خبر از انفجار آن به دلیل مشکل باتری، می‌رسد.

بعد از نوت 7؛این بار Galaxy Core منفجر شد

این نسل از گوشی‌های هوشمند نسلی بودند که کاربر به‌راحتی می‌توانست باتری گوشی را عوض کند، پس با این تفاسیر می‌توان گفت که شاید باتری استفاده‌شده در Galaxy Core منفجرشده اصل نبوده با مشکلی داشته است. پس با این تفاسیر نمی‌توان در این موضوع سامسونگ را مقصر دانست چون درواقع عامل انفجار ایراد فنی در سخت‌افزار گوشی نبوده است.

هم‌چنین سامسونگ در رابطه با اتفاقی که برای خانواده آمریکایی در اتومبیلشان افتاده است اظهار تأسف کرده و تمام خسارت‌های وارده را نیز به گردن گرفته است.

انفجار Galaxy Core نمی‌تواند حواس مخاطب را از موضوع اصلی یعنی انفجارهای نوت ۷ پرت کند. انفجار نوت ۷ بسیار دردسرساز و خطرناک شده است، سلامتی انسان‌ها قطعاً مهم‌تر از تکنولوژی است.

ارسال نظر