علامت شارژ باتری گلکسی نوت ۷ سالم سبز رنگ است

سالم بودن گوشی های جدید گلکسی نوت ۷ با نشانگر شارژ باتری آن ها مشخص می شود. این نشانگر در گوشی های جدید سبز رنگ خواهد بود و مشتریان گلکسی نوت ۷ جدید می توانند با مشاهده این نشانگر از سلامت کامل گوشی مطمئن شوند.

علامت شارژ باتری گلکسی نوت ۷ سالم سبز رنگ است

به گزارش کلیک، سامسونگ به زودی گوشی های جدید گلکسی نوت ۷ را عرضه خواهد کرد که باتری آن ها از سلامت کامل برخوردار است و در حین شارژ منفجر نمی شوند. کاربران می توانند گوشی های جدید و بدون مشکل گلکسی نوت ۷ را از نشانگری که شارژ باتری را نمایش می دهد، تشخیص دهند.

این نشانگر در گوشی های گلکسی نوت ۷ که قبلا عرضه شده است، سفید است؛ اما سامسونگ قصد دارد این نشانگر را در گوشی هایی که پس از این عرضه خواهند شد، با رنگ سبز نمایش دهد؛ بنابراین شما می‌توانید از طریق این نشانگر از ایمنی و سلامت کامل گوشی جدید گلکسی نوت ۷ خود مطمئن شوید.

سامسونگ گوشی های جدید نوت ۷ را برای نمایندگی ها و فروشندگان ارسال کرده است و به احتمال بسیار زیاد عرضه این گوشی های جدید از ۲۹ شهریور آغاز خواهد شد.

سامسونگ قبلا ۲٫۵ میلیون دستگاه از این گوشی را برای عرضه روانه بازار کرده است؛ اما طبق گزارشات تنها ۴۰۰ هزار دستگاه از این گوشی فروخته شده است؛ اما سامسونگ برای جمع آوری تمام گوشی هایی که قبلا عرضه شده است، فراخوان صادر کرده است و به زودی تمام آن ها را جمع آوری خواهد کرد. طبق گفته سامسونگ، گوشی های جدید گلکسی نوت ۷ به اندازه ای تولید شده اند که بتوان آن ها را با ۴۰۰ هزار دستگاه فروخته شده سامسونگ جایگزین کرد و مشتریان این گوشی اصلا نباید نگران این موضوع باشند.

سامسونگ به منظور جلوگیری از منفجر شدن تعداد بیشتری از این گوشی ها، از کاربران این گوشی خواسته است که نرم افزاری را بر روی گوشی خود نصب کنند که مانع شارژ شدن باتری گوشی بیشتر از ۶۰ درصد می شود. با این وجود سامسونگ به تمام کسانی که این گوشی را خریده اند، قویا توصیه می کند که یا گوشی خود را بازگردانند و یا آن ها را با مدل های جدید تعویض کنند.

ارسال نظر