گلکسی S7 Edge پرفروش ترین گوشی جهان در نیمه سال ۲۰۱۶

به نظر می‌رسد سامسونگ روز به روز بزرگ‌تر و بهتر می‌شود. سامسونگ نه‌تنها جزو سه فروشنده برتر تلفن‌های هوشمند اندروید در جهان شناخته می‌شود، بلکه گلکسی S7 Edge آن نیز در نیمه اول ۲۰۱۶ پرفروش‌ترین مدل تلفن هوشمند بوده است.

گلکسی S7 Edge پرفروش ترین گوشی جهان در نیمه سال ۲۰۱۶

به گزارش کلیک، سامسونگ در مورد گلکسی S7 Edge یک کار اعجاب‌انگیز انجام داده و به موفقیت‌های بزرگی رسیده است. S7 Edge به لطف طراحی صفحه‌نمایش منحنی آن به همراه سایر ویژگی‌های جذاب آن، در حال حاضر محبوب‌ترین تلفن هوشمند اندروید جهان است.

جای تعجب نیست که سامسونگ در نیمه اول سال ۲۰۱۶ حدود ۱۳٫۳ میلیون گلکسی S7 Edge فروخته است که ۲ درصد کل تلفن‌های اندروید جهان را شامل می‌شود. دومین تلفن اندروید محبوب جهان گلکسی J2 است که ۱۳٫۰ میلیون قطعه فروش داشته و پس‌ازآن گلکسی S7 در جایگاه سوم است که ۱۱٫۸ میلیون قطعه فروش داشته است.

محققین گزارش دادند فروش جهانی گوشی‌های هوشمند با ۵ درصد افزایش از ۵۵۲٫۲ میلیون در نیمه اول سال ۲۰۱۵ به ۵۷۷٫٫۳ میلیون در نیمه اول سال ۲۰۱۶ رسیده است.این گزارش، اخبار خوبی برای اپل نداشته و نشان‌دهنده کاهش فروش آیفون بوده و تلفن‌های اندروید بر iOS پیشی گرفته است. طبق گزارشات فروش جهانی اپل iOS از ۱۰۸٫۷ میلیون در نیمه اول ۲۰۱۵ با ۱۶ درصد کاهش به ۹۱٫۶ میلیون در نیمه اول سال ۲۰۱۶ رسیده است.

داده‌های تحلیلی استراتژِی برای سال ۲۰۱۶ نشان می‌دهند فروش جهانی سامسونگ از ۷۱٫۹ میلیون در سال ۲۰۱۵ به ۷۷٫۶ میلیون در سال ۲۰۱۶ افزایش داشته است، درحالی‌که سازندگان تلفن‌های چینی Oppo فروش خود را از ۷٫۶ دو برابر کرده و به ۱۸ میلیون قطعه در همان دوره زمانی رسانده‌اند.

ارسال نظر