قیمت گلکسی S9 فاش شد؛ گران تر از گلکسی S8!

رسانه کلیک - به معرفی پرچمداران جدید سامسونگ یعنی گلکسی S9 و گلکسی اس 9 پلاس نزدیک می شویم. اطلاعات زیادی از این دو دستگاه منتشر شده است. به تازگی قیمت گلکسی S9 فاش شده که نشان از افزایش قیمت پرچمداران آینده سامسونگ دارد. 

قیمت گلکسی S9 فاش شد؛ گران تر از گلکسی S8!

جدیدترین گزارش منتشر شده به قیمت گلکسی S9 اشاره دارد. اگر این گزارش صحت داشته باشد با گران ترین محصولات سری گلکسی S سامسونگ روبرو هستیم. این گزارش از کشور کره جنوبی منتشر شده و اعلام می کند که گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس توسط سه اپراتور مخابراتی اصلی کره جنوبی در دسترس کاربران قرار می گیرد.

بر اساس این گزارش قیمت پرچمداران آینده سامسونگ افزایش خواهد یافت، البته به نظر می رسد این افزایش قیمت به گونه ای نخواهد بود که مشتری اذیت شود!

برای مقایسه قیمت این دو نسل از پرچمداران سامسونگ باید ابتدا به بررسی قیمت گلکسی S8 بپردازیم. گلکسی S8 در کشور کره جنوبی با قیمت اولیه 935 هراز وون کره (875 دلار) به فروش می رسد. بر اساس این گزارش قیمت نسخه پایه گلکسی S9 در محدوده 950 تا 999 هزار وون کره (890 تا 935 دلار) قرار دارد.

قیمت گلکسی اس 9

در ایالات متحده آمریکا پرچمداران سامسونگ قیمت کمتری دارند. قیمت پایه گلکسی S8 در این کشور برابر با 750 دلار است که به احتمال زیاد گلکسی S9 با 10 درصد افزایش قیمت نسبت به این دستگاه به فروش می رسد. در این صورت قیمت گلکسی اس 9 بالاتر از 800 دلار خواهد بود که آن را تبدیل به گران ترین گوشی هوشمند سری S سامسونگ می کند.

بر اساس گفته های این منبع، پیش فروش پرچمداران آینده سامسونگ در بازه زمانی 2 تا 8 مارس صورت می گیرد. گلکسی S9 در تاریخ 25 فوریه در نمایشگاه MWC 2018 معرفی خواهد شد ( گلکسی اس ۹ یکشنبه ۶ اسفند رونمایی می شود ). به نظر می رسد تمرکز سامسونگ بیشتر بر روی تجربه کاربری باشد چراکه طراحی این دستگاه ها تغییرات چندانی را تجربه نخواهد کرد ( طراحی شیشه ای گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس در رندری جدید فاش شد ).

تا به امروز اطلاعات زیادی از این دستگاه منتشر شده که برای مثال می توان به رزولوشن دوربین و دریچه دیافراگم متغیر آن ها اشاره کرد ( مشخصات دوربین گلکسی S9 و S9 پلاس پیش از رونمایی رسمی لو رفت ). علاوه بر اطلاعات، به تازگی ویدیویی از گلکسی S9 در اینترنت منتشر شده است ( تماشا کنید؛ سامسونگ گلکسی S9 با حاشیه های بسیار کم نمایشگر ). نظر شما در رابطه با قیمت گلکسی اس 9 چیست؟

ارسال نظر