ارتقای رایگان بازی Saints & Sinners سری مرده متحرک برای هدست PSVR2

سازندگان بازی The Walking Dead: Saints & Sinners اعلام کرده‌اند این بازی دارای ارتقای رایگان به PSVR2 برای دارندگان بازی روی پلی استیشن وی آر است.

ارتقای رایگان بازی Saints & Sinners سری مرده متحرک برای هدست PSVR2

استودیو اسکای‌دنس اینتراکتیو به‌صورت رسمی اعلام کرده است برای تمامی دارندگان بازی The Walking Dead: Saints & Sinners روی PSVR از جمله مشترکان سرویس پلی استیشن پلاس، این بازی شامل ارتقای رایگان به PSVR2 خواهد بود. این خبر به‌مناسبت سومین سالگرد انتشار این بازی ترسناک و زامبی‌محور در جهان مرده متحرک منتشر شده است.

این ویدوگیم ابتدا ۲۳ ژانویه ۲۰۲۰ برای رایانه‌های شخصی و آکیولس ریفت منتشر شده بود و در همان سال میلادی راه خود را به دیگر پلتفرم‌ها از جمله پلی استیشن وی آر پیدا کرد. بازی Saints & Sinners بااقتباس از کمیک واکینگ دد رابرت کرکمن ساخته شده است و در نیو اورلینز پس از شیوع زامبی‌ها رخ می‌دهد. بازیکنان درنقش یک بازمانده به‌نام توریست قرار می‌گیرند که با انتخاب بازیکن، مرد یا زن است.

بازیکن دربرابر خیل عظیم واکرها قرار می‌گیرد و می‌تواند با متلاشی کردن مغز زامبی‌ها با استفاده از اشیای تیز آن‌ها را بکشد. کاراکتر اصلی می‌تواند از ساختمان‌ها استفاده کرد تا برای دشمنان کمین کند و از فاصله دور با کمک سلاح‌های دوربرد شامل تیرکمان و تفنگ‌های کمری به زامبی‌ها حمله کند. همچنین یک سیستم کرفت هم وجود دارد که می‌توان با بهره بردن از موادی که از جهان بازی پیدا کرده‌اید، وسایل به‌دردبخور و اسلحه بسازید.

منبع: خبر آنلاین

ارسال نظر