بروزرسانی بازی Marvel's Avengers روی کنسول های جدید به 2021 موکول شد

رسانه کلیک - به نظر می رسد که آپدیت بازی Marvel's Avengers تا سال 2021 به کنسول های نسل بعدی، یعنی پلی استیشن 5 و Xbox One سری S/X نخواهد رسید.

بروزرسانی بازی Marvel's Avengers روی کنسول های جدید به 2021 موکول شد

به نظر می رسد که بازی Marvel's Avengers در سال آینده برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس های سری X و S آماده می شود. این بازی تا سال 2021 به طور کامل برای این کنسول ها بهینه سازی نمی شود. استودیوهای Crystal Dynamics و Square Enix قبلا گفته بودند که آپگرید بازی در فصل تعطیلات قابل دسترس می شود (که برای دارندگان PS4 و Xbox One رایگان است).

طبق گفته های اسکات آموس، رییس استودیوی کریستال داینامیکس، این تصمیم با هدف در اختیار گذاشتن زمان کافی برای تیم، جهت ارائه بازی به نحو احسن گرفته شده است. بازیکنان همچنان قادر خواهند بود تا نسخه های PS4 یا Xbox One بازی Marvel's Avengers را روی کنسول های جدید خود به اجرا درآورده و از نرخ فریم و زمان لود بهبود یافته ای بهره مند شوند. کاربر می تواند داده های ذخیره شده بازی خود را به دستگاه دیگری منتقل کرده و در ماموریت های تیمی به همراه دوستان (با کنسول های قدیمی تر) شرکت داشته باشند.

یکی دیگر از مواردی که عرضه آن به تعویق انداخته شده، حضور قهرمانی به نام کیت بیشاپ است. کیت بیشاپ قرار بود در اواخر این ماه، در بین انتقام جویان ظاهر شود. به نظر می رسد که این تاخیر چندان به درازا نخواهد کشید، اما هنوز تاریخ دقیقی برای ورود بیشاپ تعیین نشده است. آموس ضمن ابراز تاسف در مورد این تاخیر گفته که تیم سازنده، کیفیت را در درجه اول قرار می دهد. ظاهرا کلینت بارتون (یا همان هاکای) به زودی به بازی Marvel's Avengers ملحق می شود، در حالی که نسخه های پلی استیشن در اوایل سال آینده شاهد حضور مرد عنکبوتی خواهند بود. کریستال داینامیکس در طی هفته آینده، از جزییات بیشتری رونمایی می کند.

بازی Marvel's Avengers

آموس به چند مورد از تغییرات آینده اشاره کرده است، مثل یک سیستم پینگ که به بازیکن اجازه می دهد تا همتیمی های هوش مصنوعی را برای هدف گرفتن دشمنان خاص یا شکستن درها به وجود آورند. همچنین گزینه ای اضافه خواهد شد که به وسیله آن می توانید یک عملیات را مجددا با سطح و تجهیزات دست نخورده کاراکتر مورد علاقه خود تکرار کنید.

کریستال داینامیکس در هفته های اخیر، محتویات متعددی را به بازی اضافه کرده، که از جمله آن ها می توان به انواع جدید ماموریت ها اشاره کرد. به زودی گیمرها می توانند در چالش های چند نفره با محدودیت زمانی نیز شرکت کنند. اولیت ماموریت سطح امگا در صورت تکمیل برای اولین بار، پاداش ارزنده ای را به بازیکن می دهد.

اموس اقرار کرد که بازی دارای نواقص بسیاری بوده اما توسعه دهندگان در هفته های اخیر، بسیاری از مشکلات سیستمی که باعث توقف و خطا در بازی می شدند را برطرف کرده اند. کریستال داینامیکس همچنین سعی دارد تا به کمک انویدیا مشکلات موجود در نسخه PC این بازی را از میان بردارد. این استودیو قرار است برای قدردانی از صبوری گیمرها محصولات دیجیتالی متعددی را در اختیار آن ها بگذارد؛ از جمله اعتبار کافی برای خرید اسکین های از افسانه ای دلخواه از بازار.

ارسال نظر