بهترین بازی‌ها و نرم‌افزارهای مک بوک را از کجا دانلود کنیم؟

رسانه کلیک - اگر از کاربران سیستم عامل مک و لپ‌تاپ‌های مک بوک اپل باشید حتما با مشکل دانلود و آپدیت برنامه‌‌ها و نرم‌افزارهای مک مواجه شده‌اید. در بسیاری از موارد منبع معتبری برای دانلود و کرک برنامه‌های سیستم عامل مک وجود ندارد، سایت‌هایی که مطمئن باشیم دانلود از آن‌ها به مک بوک ما آسیبی نمی‌زنند و نرم‌افزارهای دانلود شده از آن به درستی کار می‌کنند.

بهترین بازی‌ها و نرم‌افزارهای مک بوک را از کجا دانلود کنیم؟

وبسایت مک نید یکی از بهترین سایت‌های دانلود بازی و برنامه برای محصولات اپل در ایران است که به ما این امکان را می‌دهد تا به‌راحتی بهترین بازی‌ها، برنامه‌ها و نرم‌افزارهای ضروری سیستم عامل مک را دانلود کنیم.

مک نید با داشتن قوی‌ترین آرشیو بازی‌ها و برنامه‌ها برای لپ‌تاپ‌های مک بوک، علاوه بر امکان دانلود جدیدترین و بهترین نرم‌افزارهای مک ، هر روز مجموعه‌ای از برنامه‌ها و بازی‌های رایگان را نیز به کاربران معرفی می‌کند تا فرصت‌های طلایی استفاده کوتاه از نرم‌افزارهای رایگان شده مک را از دست ندهند.

دانلود بازی برای مک

یکی از مشکلاتی که کاربران سیستم عامل مک با آن مواجه هستند، کمبود بازی‌های موجود برای این سیستم عامل است. اما خوب است بدانید بازی‌‌ برای سیستم عامل مک و لپ‌تاپ‌های مک بوک کم نیست، بلکه پیدا کردن سایتی که آرشیو کاملی از انواع بازی‌های رایگان و کرک شده برای مک را داشته باشد کار سختی است.

مک نید علاوه بر اینکه سایت مرجعی برای دانلود برنامه‌های مک است، امکان دانلود جدیدترین و بهترین بازی‌های مک را نیز در اختیار شما می‌گذارد. از بازی‌هایی مشهوری مثل GTA V‌ گرفته تا بازی قلعه و از انواع سبک‌های بازی مثل ماشین گرفته تا بازی‌های استراتژیک برای مک که می‌توانید به‌شکل کرک شده و کامل آنها را با سرعت دانلود و روی مک بوک نصب کنید.

آموزش کار با مک او اس

اما نیاز دارید که از سیستم عامل مک او اس به‌شکل حرفه‌ای استفاده کنید، در اولین اقدام باید به دنبال مطالعه آموزش‌ها و ترفند‌های مک او اس باشید که به شما کمک می‌کند کار با مک او اس را بهتر یاد بگیرید و در استفاده و برطرف کردن مشکلات مک بوک یا آی‌مک خود حرفه‌ای شوید.

در سایت مک نید به مجموعه‌ای از آموزش‌های تصویری کار با مک بوک و آموزش‌ جامع کار با مک او اس دسترسی خواهید داشت که به زبان فارسی و به سادگی همه مفاهیم و اصطلاحات سیستم عامل مک را به رایگان به شما یاد می‌دهد.

آموزش کار با iOS

همچنین در صورتی که از هر یک از دستگاه‌های iOSای مثل آیفون، آی پد و ... استفاده می‌کنید، می‌توانید تمامی ترفند‌ها و آموزش‌های مربوط به این دستگاه‌ها را در سایت مک نید یاد بگیرید و در صورت بروز هرگونه مشکل بر روی آیفون و یا آی پد خود در سریع‌ترین زمان ممکن آن را حل کنید.

سایت مک نید مجموعه‌ای از آموزش‌های تصویری کار با سیستم عامل iOS و دستگاه‌های اپل، این امکان را به شما می‌دهد تا از یک کاربر معمولی به یک کاربر حرفه‌ای در استفاده از محصولات اپل تبدیل شوید.

ارزان‌ترین گیفت کارت اپل استور

در مک نید علاوه‌بر امکان دانلود برنامه‌های و بازی‌های کرک شده مک،‌ می‌توانید گیفت کارت اپل استور را با قیمتی ارزان تهیه کنید. امکان خرید ارزان‌ترین گیفت کارت‌های اپل آمریکا، گیفت کارت اپل انگلیس و گیفت کارت اپل آلمان را در انواع 10 دلاری، 15 دلاری، 20 دلاری و 25 دلاری در مک نید وجود دارد؛ ضمن اینکه خرید گیفت کارت اسپاتیفای آمریکا و گیفیت کارت پلی استیشن انگلیس با قیمتی ارزان و با تحویل آنی برای شما میسر است.

ارسال نظر