آموزش ترفندهای بازی New World

بازی New World از روزهای اول انتشار خود مورد استقبال گیمرها قرار گرفت؛ یک بازی MMO خوش‌ساخت که توانسته ساعت‌‌ها بازیکنان را سرگرم کند. ترفندهای بازی New World به گیمرهای تازه‌وارد کمک می‌کند در این بازی سریع‌تر پیشرفت کنند.

آموزش ترفندهای بازی New World

آموزش ترفندهای بازی New World

شرکت آمازون بازی New World را برای پی‌سی منتشر کرده است. این غول بزرگ تکنولوژی چند وقتی است که وارد صنعت بازی‌های ویدیویی شده است. بازی New World خیلی سریع مورد توجه گیمرها قرار گرفت. به طوری که سرورهای بازی شلوغ شده است.

بازی New World در سبک MMO جهان‌باز ساخته شده است. اتفاقات بازی در جزیره Aeternum رخ می‌دهد که جزیره مرموز و نفرین‌شده‌ای است. بازیکنان در این سرزمین با چالش‌های بسیاری روبرو می‌شوند. بنابراین، آنها باید خود را برای مبارزه با موجودات و دشمنان جزیره آماده کنند.

ترفندهای بازی New World‌ به گیمرها کمک می‌کند شرایط بهتری در Aeternum داشته باشند. سرعت پیشرفت شخصیتشان بیشتر می‌شود. همچنین، بازیکنان به خوبی با آیتم‌های بازی آشنا می‌شوند. در ادامه به آموزش ترفندهای بازی New World می‌پردازیم.

همچنین در کلیک بخوانید: معرفی بازی New World

ترفندهای بازی New World قابلیت Fast Travel در نیو ورلد کاربردی است

برای باز شدن Fast Travel گشت و گذار کنید

قابلیت Fast Travel یکی از ویژگی‌های خوب برای بازی‌های جهان‌باز است. این قابلیت به گیمر کمک می‌کند سریع‌تر به مقصد برسد. در بازی New World کوئست‌ها و مأموریت‌های متنوعی وجود دارد. برخی از این مأموریت‌ها به گونه‌ای است که مدت زمان محدودی دارند و باید خیلی سریع به آنجا بروید.

برای اینکه سرعت بیشتری برای رفتن به نقاط مختلف نقشه داشته باشید، Fast Travel Shrines داخل بازی را باز کنید. به اینگونه که در نقشه گشت و گذار و این موقعیت‌ها را پیدا کنید. زمانی که این Shrine باز شد، شما می‌توانید به نقاط مختلف بازی منتقل شوید.

ترفندهای بازی New World ساخت آیتم‌ها را در اولویت بازی خود قرار دهید

جمع‌آوری منابع و ساخت آیتم‌ها در اولویت قرار دهید

از مهمترین ترفندهای بازی New World ساخت سازی در Aeternum است. در واقع گیمر با ساخت آیتم‌های مختلف می‌تواند اسلحه و ابزار مختلفی را برای خود فراهم کند. بنابراین، جمع‌آوری منابع را در اولویت کارهای خود قرار دهید.

منابع مورد نظر آیتم‌ها را جمع کنید و آیتم‌های مهم را بسازید. این کار در روند پیشرفت سطح شخصیت شما بسیار مؤثر خواهد بود. اگر منابع اضافی دارید و دیگر کاربرد ندارد، شما می‌توانید آنها را بفروشید.

بازی New World مکانی برای فروش منابع در نظر گرفته است. این مکان Trading Post است که محل مناسبی خرید و فروش آیتم‌ها و منابع بازی هستند.

ترفندهای بازی New World در طول بازی سبک باشید

وزن تجهیزات مهم هستند

داشتن دو اسلحه در طول بازی برای لحظات حساس بازی بسیار کاربردی است. همیشه سعی کنید هردو اسلات اسلحه شخصیتتان پر باشد. از دو اسلحه متفاوت استفاده کنید تا در هنگام مبارزات بتوانید از اسلحه‌های خود استفاده کنید.

یکی از ترفندهای بازی New World اهمیت دادن به وزن تجهیزات کاراکتر است. هر چقدر وزن شخصیت شما سبک‌تر باشد، در طول بازی آزادی عمل بیشتری خواهید داشت. از زره و تجهیزات سبک استفاده کنید تا بتوانید در مبارزات تحرک بیشتری داشته باشید.

تجهیزات سنگین تأثیر مستقیمی روی استامینای بازیکن می‌گذارد. به طوری که شخصیت شما هنگام باس فایت‌ها زود خسته می‌شود. این اتفاق باعث می‌شود در طول نبرد با مشکل مواجه شوید و به سختی از پس دشمن بربیایید.

ترفندهای بازی New World تجربه بازی به صورت PvP بسیار لذتبخش است

برای کسب XP بیشتر به صورت PvP بازی کنید

گیمرها می‌توانند بازی New World را به دو صورت PvE و PvP تجربه کنند. در حالت PvE بازیکنان به همراه کامپیوتر به جنگ با دشمنان می‌روند. در واقع بازیکنان به صورت تک‌نفره New World را تجربه می‌کنند.

در حالت PvP بازیکنان به همراه دیگر گیمرها وارد بازی می‌شوند. جالب است بدانید، یکی از ترفندهای بازی New World این است که مأموریت‌ها را با دوستان خود انجام دهید. با این کار شما و دوستتان ۱۰ درصد XP بیشتر دریافت می‌کنید.

هرچند این میزان XP پیشرفت کمی حساب می‌شود، اما به صورت کلی سرعت افزایش سطح شخصیتتان بالا می‌رود. بنابراین، تجربه چندنفره با دوستان ارزش بالایی در بازی New World دارد.

ترفندهای بازی New World از خرید خانه غافل نشوید

خانه بخرید

در نیو ورلد ویژگی‌های آنلاین بسیار زیادی وجود دارد. یکی از این ویژگی‌ها خرید خانه و تزئین آن توسط گیمر است. بازیکنان با پیشرفت سطح شخصیت و جمع‌آوری آیتم‌ها، پاداش‌های مختلفی دریافت می‌کند. این پاداش‌ها برای خرید خانه و چیدمان آن بسیار مفید هستند.

با خرید خانه، میزان دریافت آیتم‌ها و XP بیشتر از قبل می‌شود. در حالت عادی گیمرها می‌توانند در ساختمان‌هایی مثل Inn مستقر شوند تا تجدید قوا کنند. اما خرید خانه شرایط آنها را بهتر می‌کند. بنابراین، از خرید خانه غافل نشوید. این کار در پیشرفت سطح و افزایش حجم آیتم‌ها کمک بسزایی به شما می‌کند.

نظر شما درباره ترفندهای بازی New World چیست؟ آیا سطح شما در این بازی پیشرفت کرده است؟ لطفا نظرات خود را با کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر