روند توسعه بازی STALKER 2 متوقف شد

استودیو اوکراینی GSC Game World اعلام کرد روند توسعه بازی STALKER 2 متوقف شد. دلیل این اتفاق جنگ روسیه و اوکراین اعلام شده است. به دلیل شرایط بحرانی این کشور شرایط توسعه بازی وجود ندارد.

روند توسعه بازی STALKER 2 متوقف شد

روند توسعه بازی STALKER 2 متوقف شد

زمانی که جنگ روسیه و اوکراین آغاز شد، بسیاری از فعالان حوزه بازی‌های ویدیویی نسبت به شرایط استودیوهای اوکراینی ابراز نگرانی کرده بودند. یکی از مهم‌ترین استودیوهای این کشور GSC Game World است که سری بازی‌های S.T.A.L.K.E.R را منتشر کرده است.

این استودیو اخیرا روی بازی STALKER 2: Heart of Chernobyl کار می‌کرد. به طوری که GSC Game World در نظر داشت بازی جدید خود را در ماه دسامبر سال ۲۰۲۲ برای کنسول‌های ایکس‌باکس و پی‌سی منتشر کند. شرایط توسعه بازی به خوبی پیش می‌رفت و طرفداران بسیاری منتظر نسخه دوم بازی استالکر بودند.

بازی STALKER 2 به قدری جذاب و جاه‌طلبانه است که منتقدین این بازی را به عنوان یکی از آثار مورد انتظار سال ۲۰۲۲ انتخاب کردند. با این اوصاف، شروع جنگ روسیه و اوکراین شرایط استودیوهای اوکراینی به خصوص GSC Game World را دگرگون کرد.

این استودیو رسما اعلام کرد روند توسعه بازی STALKER 2 متوقف شد. استودیو GSC‌ دلیل توقف ساخت بازی را حمله نظامی روسیه به کشور اوکراین بیان کرده است. اعضای این استودیو قصد دارند نهایت تلاش خود را برای دفاع از میهن انجام دهند. به همین خاطر، آنها تولید بازی را کنار گذاشته‌اند.

بنابراین، تا اطلاع ثانوی خبری از توسعه بازی STALKER 2 نخواهد بود. اتفاق تلخی که رؤیاهای این استودیو را بر باد داده است. ناگفته نماند، احتمال لغو کامل بازی STALKER 2 وجود دارد. اما استودیو GSC امیدوار است که پس از پایان جنگ، توسعه بازی STALKER 2 را ادامه دهد.

نظر شما درباره اینکه روند توسعه بازی STALKER 2 متوقف شد چیست؟ آیا شما منتظر انتشار این بازی بودید؟ لطفا نظرات خود را با کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر