کاشت درخت به مناسبت انتشار Horizon Forbidden West

بازی Horizon Forbidden West برای کنسول‌های پلی‌استیشن منتشر شد. بازی انحصاری این کنسول مورد استقبال گیمرها و منتقدین قرار گرفته است. حالا سونی اقدام به کاشت درخت به مناسبت انتشار Horizon Forbidden West کرده است.

کاشت درخت به مناسبت انتشار Horizon Forbidden West

کاشت درخت به مناسبت انتشار Horizon Forbidden West

روز گذشته بازی مورد انتظار Horizon Forbidden West منتشر شد. این بازی برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ۵ در دسترس قرار گرفته است. بازی جدید استودیو گوریلا گیمز توانسته میانگین نمرات ۸۹ از ۱۰۰ را توسط منتقدین دریافت کند.

شرکت سونی به خاطر انتشار انحصاری جدید پلی‌استیشن کار زیبایی را شروع کرده است. آنها اقدام به کاشت درخت به مناسبت انتشار Horizon Forbidden West کرده‌اند. سونی با همکاری مؤسسه Arbor Day دست به این کار بزرگ زده است. آنها قصد دارند حدود ۳۰۰ هزار درخت را به منظور احیای جنگل‌ها بکارند.

اما این موضوع با روش متفاوتی انجام خواهد شد. در واقع گیمرها هم در این کار زیبا سهیم هستند. بازیکنانی که در بازی Horizon Forbidden West تروفی Reached the Daunt را باز کنند، یک درخت واقعی با کمک مؤسسه Arbor Day کاشته خواهد شد.

گفتنی است، بازیکنان تا روز ۵ فروردین ۱۴۰۱ فرصت دارند که این تروفی را باز کنند. تروفی Reached the Daunt مربوط به داستان اصلی Horizon Forbidden West است. کار زیبای سونی در واقع یک کمپین تبلیغاتی است. اما این شرکت ژاپنی علاوه بر شناساندن بازی جدید خود، اقدام به احیای جنگل‌ها هم خواهد کرد.

نظر شما درباره کاشت درخت به مناسبت انتشار Horizon Forbidden West چیست؟ آیا تا موعد مقرر تروفی بازی را باز خواهید کرد؟ لطفا نظرات خود را با کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر