انتشار بازی دیابلو ایمورتال (Diablo Immortal) برای اندروید، iOS و PC

به نظر می رسد افزایش تمایل به اجرای بازیها بر روی گوشی های موبایل باعث رقابت سازندگان بازیهای ویدئویی برای عرضه بازی های خود در نسخه های اندروید iOS شده است. این بار خبر انتشار بازی دیابلو ایمورتال (Diablo Immortal) برای اندروید، iOS و PC در رسانه های گیمینگ جهان بازتاب زیادی داشته است.

انتشار بازی دیابلو ایمورتال (Diablo Immortal) برای اندروید، iOS و PC

انتشار بازی دیابلو ایمورتال (Diablo Immortal) برای اندروید، iOS و PC
Diablo Immortal

ماه ژوئن با خبرهای خوبی برای طرفداران بازی دیابلو (Diablo) فرا رسید، بازی جدید دیابلو ایمورتال (Diablo Immortal)، امروز برای تمام سیستم‌‌عامل‌های اندروید، iOS و PC منتشر شد. دیابلو ایمورتال، یک بازی رایگان و آنلاین است که از قابلیت‌های کراس پلی و کراس پروگرشن بهره می‌برد، به این معنی که کاربران می‌توانند در همه پلتفرم‌ها بازی را انجام داده و با تغییر پلتفرم خود (به‌طور مثال از موبایل به دسکتاپ)، در پیشرفت و امتیازات کسب‌شده کاراکتر‌ها مشکلی ایجاد نمی‌شود.

شخصیت‌های شناخته‌شده‌ای مانند Necromancer و Barbarian در این بازی وجود دارند، اما اکنون کاربران، انتخاب‌های جدیدی را نیز پیش روی خود خواهند داشت. در بازی دیابلو ایمورتال، لوتینگ، دارای شخصی‌سازی بیشتری برای هر کاراکتر است.

کنترل‌ها در سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS بسیار آسان هستند؛ سمت چپ صفحه برای ناوبری استفاده می‌شود‌ و سمت راست برای حملات، معجون‌ها، جادو و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرد. کنترل‌های رایانه شخصی عمدتاً با ماوس انجام می‌شوند، اما این بار بلیزارد در حال پیاده‌سازی حرکات کلید‌های WASD نیز هست. همچنین اقدامات از پیش تعیین‌شده، روی کلیدهای 1 تا 4 فعال می‌شوند و کلید Q نیز برای بکارگیری معجون‌ها استفاده خواهد شد.

ارسال نظر