اضافه شدن دو شخصیت جدید به بازی فاینال فانتزی 16

اگر بی‌صبرانه منتظر آشنایی با گیم پلی بازی فاینال فانتزی 16 هستید، استودیو Square Enix برای شما یک سورپرایز دیگر در آستین دارد.

این بازی، که استودیو Creative Business Unit III Square Enix در حال توسعه آن است، مسلماً از زمانی که Square Enix آن را در سال 2020 معرفی کرد، در ذهن کاربران بوده است. با این حال، امروز این استودیو تصاویر چشم‌گیری از مناظر زیبای بازی فاینال فانتزی 16 را به اشتراک گذاشت. لازم به ذکر است که تریلر این بازی نیز چند روز پیش منتشر شده بود.

به طور خاص، اسکوئر انیکس دو شخصیت جدید در این نسخه از بازی را معرفی کرد. رازفیلد به عنوان اولین سپر روزاریا معرفی شده و از برادر کوچکترش جاشوا، حکمران فینیکس محافظت می کند. افرادی که بر فینیکس حکمرانی می کنند، افرادی هستند که توانایی فراخوانی یا احضار قدرت Eikon های مختلف مانند Titan، Ifrit و غیره را دارند.

هیروشی تاکای، کارگردان Final Fantasy XVI، به عنوان بخشی از بازی گفت: «در آخرین تریلر خود، چندین Eikon جدید را معرفی کرده‌ایم، و همچنین نگاهی دقیق‌تر به سیستم جنگی پر اکشن خود و آزادی‌ای که به بازیکنان می‌دهد ارائه کرده‌ایم. فاش شدن تریلر اخیر "در مورد پیشرفت توسعه، خوشحالم که اعلام کنم بازی از ابتدا تا انتها کاملاً قابل بازی است؛ اگرچه، از بهینه‌سازی گرفته تا براش آپ، هنوز کوهی از چالش‌ها وجود دارد که باید با آن مقابله کنیم. ما تمام تلاش خود را می کنیم تا شما را قبل از به روز رسانی بعدی ما خیلی منتظر نگذاریم!

شخصیت های جدید معرفی شده توسط اسکوئر انیکس عبارتند از هوگو کوپکا، حکمران تایتان، حکمران گاردوا، بندیکتا هارمان. کوپکا به عنوان یک سرباز بی نام و نشان در ارتش جمهوری خواه توصیف می شود که قبل از بیدار شدن به عنوان حکمران تایتان و تبدیل شدن به مشاور اقتصادی دائمی در بازی حضور دارد. از سوی دیگر، هارمن به نیروهای اطلاعاتی زبده Waloed فرمان می دهد و در ماموریتی به دنبال Ifrit با Clive روبرو می شود.

به طور کلی، Final Fantasy XVI یک بازی تک‌نفره و اکشن نقش‌آفرینی است که برای پلی‌استیشن 5 در حال توسعه است و قرار است در تابستان 2023 منتشر شود. هنوز هیچ پلتفرم دیگری برای اجرای نسخه جدید معرفی نشده است.

ارسال نظر