تاریخ انتشار بازی God of War Ragnarok

هفته گذشته، سونی سرانجام تاریخ انتشار بازی God of War Ragnarok را بصورت رسمی اعلام کرد. با این حال، برخی موارد از جمله نحوه اجرای بازی روی کنسول پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 مشخص نشده است. با این حال، روز گذشته یک خرده فروشی بریتانیایی به اسم ShopTo به این سوال پاسخ داد.

تاریخ انتشار بازی God of War Ragnarok

تاریخ انتشار بازی God of War Ragnarok

بر اساس ایمیل پیش خرید بازی God of War Ragnarok که توسط فروشگاه ShopTo به کاربران ارسال شده، توانستیم به لیستی از ویژگی‌های مهم نظیر حالت‌های گرافیکی و نحوه اجرای بازی روی کنسول‌های سونی دست پیدا کنیم.

بازی God of War Ragnarok با چه رزولوشنی اجرا می‌شود؟

بازی God of War Ragnarok در زمان انتشار از دو حالت گرافیکی برخوردار خواهد بود؛ کاربر می‌توان بین رزولوشن 4K واقعی با نرخ 30 فریم بر ثانیه یا رزولوشن 4K پویا و نرخ 60 فریم بر ثانیه، یکی را به دلخواه انتخاب نماید. این خبر خوبی برای طرفدارن است، زیرا نسخه اول تنها بصورت 30 فریم بر ثانیه قابل اجرا بود.

البته ما هنوز بطور دقیق نمی‌دانیم بازی برای دستیبابی به نرخ 60 فریم بر ثانیه در رزولوشن 4K پویا دقیقاً با چه وضوحی اجرا می‌شود؟ اما بنظر می‌رسد استودیوی سانتا مونیکا از تمام قدرت کنسول پلی استیشن 5 استفاده خواهد کرد تا بتواند نرخ فریم را در تمام بخش‌‎ها ثابت نگه دارد.

همچنین، از دیگر موارد اشاره شده در این ایمیل می‌توان به پشتیبانی از صدای 3 بعدی و هپتیک فیدبک در کنسول پلی استیشن 5 اشاره کرد. بازی God of War Ragnarok در تاریخ 9 نوامبر (18 آبان) برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد.

ارسال نظر