بازی خدای جنگ (God of War) به فیلم سینمایی تبدیل می شود

کمپانی سونی پس از اارئه آمار خیره کننده فروش کنسول های پلی استیشن 5 در جلسه توجیهی سرمایه گذارانش، اخبار خوبی برای گیمرها و علاقه مندان به سینما داشت.مسئولین سونی روز گذشته اعلام کردند به دنبال موفقیت ساخت فیلم سینمایی Last of us ، آنها به دنبال تولید فیلم های سینمایی Horizon در شبکه نمایش خانگی نتفلیکس هستند. بر طبق شنیده ها سونی بر روی انتشار نسخه سینمایی بازی خدای جنگ در سرویس امازون پرایم ویدئو برنامه ریزی کرده و در ادامه نیز قصد دارد سریالی از بازی هیجان انگیز گرن توریزمو منتشر کند.

بازی خدای جنگ (God of War) به فیلم سینمایی تبدیل می شود

مسئولین سونی روز گذشته اعلام کردند به دنبال موفقیت ساخت فیلم سینمایی Last of us ، آنها به دنبال تولید فیلم های سینمایی Horizon در شبکه نمایش خانگی نتفلیکس هستند. بر طبق شنیده ها سونی بر روی انتشار نسخه سینمایی بازی خدای جنگ در سرویس امازون پرایم ویدئو برنامه ریزی کرده و در ادامه نیز قصد دارد سریالی از بازی هیجان انگیز گرن توریزمو منتشر کند.

در سالهای اخیر، صنعت گیمینگ و سینما به شدت به یکدیگر نزدیک شده اند و همین مسئله بر جذابیت بازیهای ویدئویی افزوده است چرا که گیمرها می توانند شخصیت های محبوب خود در بازیها را به شکل کاراکترهای واقعی در فیلم ها ببینند.

ارسال نظر