سرویس جیمیل بیش از 1.5 میلیارد کاربر فعال دارد!

رسانه کلیک - گوگل اطلاعات جدیدی را در رابطه با سرویس جیمیل در اختیار رسانه ها قرار داد. این سرویس دارای 1.5 میلیارد کاربر فعال است.

سرویس جیمیل بیش از 1.5 میلیارد کاربر فعال دارد!

زمانی که اینترنت در میان کاربران به محبوبیت رسید، سرویس های ایمیل یاهو و همچنین Hotmail توانستند به سهم بالایی دست پیدا کنند. گوگل با چند سال تاخیر در مقایسه با رقیبان خود وارد این بخش از دنیای فناوری شد. سرویس جیمیل این غول جستجوی اینترنتی توانست با امکانات جدید کاربران زیادی را جذب خود کند.

جیمیل در مقایسه با دیگر سرویس های ایمیل فضای بیشتری را در اختیار کاربران قرار می دهد و از رابط کاربری جذاب تری بهره می برد که این موضوع باعث افزایش کاربرد آن شده است.

در حالی که سرویس ایمیل یاهو و همچنین هات میل همچنان دارای کاربر است، بسیاری از افراد جیمیل را برای ارسال و دریافت ایمیل های خود ترجیح می دهند.

جیمیل از محبوبیت بالایی در میان کاربران برخوردار است و به تازگی گوگل توییتی در رابطه با این سرویس ایمیل منتشر کرده است. بر اساس اعلام گوگل، در حال حاضر جیمیل دارای 1.5 میلیارد کاربر فعال است.

در حالی که گوگل به 1.5 میلیارد کاربر فعال اشاره می کند، بسیاری از افراد دارای چند حساب جیمیل هستند. این موضوع به معنای آن است که 1.5 میلیارد نفر از سرویس ایمیل گوگل استفاده نمی کنند. اگر چه افراد کمتری از جیمیل استفاده می کنند؛ با این حال اعداد اعلام شده بسیار شگفت انگیز است.

علاوه بر جیمیل، برخی از سرویس ها و شبکه های اجتماعی نیز کاربران بسیار بالایی دارند. به عنوان مثال فیس بوک در گذشته نه چندان دور اعلام کرده بود دارای 2 میلیارد کاربر فعال در هر ماه است. لازم به ذکر است، محبوبیت فیس بوک در ماه های اخیر به علت رسوایی کمبریج آنالیتیکا کاهش یافته است ( مارک زاکربرگ رسوایی کمبریج آنالیتیکا را گردن گرفت ).

ارسال نظر