گوشی هوشمند خود را Gmailify کنید

گوگل در سال 2016 دسترسی به ایمیل های Yahoo و Outlook از طریق نرم افزار جی میل را در سیستم های اندرویدی فعال کرد.

گوشی هوشمند خود را Gmailify کنید

به گزارش کلیک، گوگل در یک اطلاعیه جدید اعلام کرده است که در حال اضافه کردن ویژگی جدیدی به نام Gmailify است که به کاربران ایمیل Yahoo و Hotmail/Outlook اجازه می دهد تا حساب های موجود خود را به جی میل متصل کنند و به قابلیت هایی مانند محافظت از اسپم، سازماندهی صندوق ورودی و حتی Google Cards دسترسی داشته باشند.
این موارد برخی از بهترین ابزارهای اندرویدی هستند. ابزار سازماندهی امکان دسته بندی ایمیل ها را در گروه هایی مانند اجتماعی، بروز رسانی ها و ارتقا ها فراهم می کند. یک فرد ممکن است اطلاعیه های پیشرفته را نیز دریافت کند. Gmailify همچنین از طریق قابلیت Google Now جستجوی صوتی را برای کاربران حساب های غیر جی میل فراهم می کند.
stock-photo-kiev-ukraine-september-close-up-shot-of-brand-new-google-nexus-powered-by-android-220532338

گوگل در یک پیام اینترنتی رسمی اشاره می کند که اگر شما از Yahoo! Mail یا Hotmail/Outlook.com استفاده می کنید، از امروز گزینه Gmailify در صندوق ورودی شما فعال است. Gmailify حساب کنونی شما را به جی میل متصل می کند تا اینکه شما تمام هشدارهای محافظت در مقابل اسپم، سازماندهی صندوق ورودی و حتی کارت های Google Now در ایمیل خود را دریافت کنید؛ البته بدون اینکه مجبور باشید از آدرس کنونی خود صرف نظر کنید.

برای این کار کاربران باید از طریق نرم افزار Gmail وارد حساب های ایمیل خود شوند و گزینه Gmailify را فعال کنند. آنها همچنین گزینه ای را خواهند داشت که در صورت لزوم می توانند برای قطع اتصال حساب های خود از آن استفاده کنند و حتی بدون استفاده از Gmailify نیز همچنان می توانند از طریق نرم افزار Gmail به حساب های خود دسترسی داشته باشند.

منبع:techradar

ارسال نظر