گوگل اکسپرس رقیب جدید آمازون

گوگل چندی پیش اعلام کرد که در حال افزودن محصولات غذایی تازه به سرویس تحویل خواروبار خود است، که رقابتی را با آمازون و تعداد زیادی از شرکت های جدید آغاز خواهد کرد.

گوگل اکسپرس رقیب جدید آمازون

به گزارش کلیک، غول آنلاین ایالات متحده اعلام کرده که سرویس گوگل اکسپرس خودکه در سال 2013 با عرضه کالاهای فاسد نشدنی راه اندازی شده، شامل انواع مختلفی از محصولات تازه در فروشگاه های آزمایشی در لس آنجلس و سان فرانسیسکو خواهد بود.
به گفته پرابو بالاسوبرامانیان مدیر تولید شرکت: "همه خواهان تحویل گرفتن شیر همراه با کیک هستند و به همین دلیل است که ما انگیزه پیدا کرده ایم تا تحویل خوار و بار تازه را به سرویس گوگل اکسپرس اضافه کنیم."

google-shopping-express

او می گوید مصرف کنندگان این سرویس را می پسندند اما ما شنیده ایم که مصرف کنندگان خواستار این هستند که این سرویس در تهیه لیست کامل خواروبار آنها شامل: میوه، سبزیجات، گوشت، غذاهای دریایی، لبنیات و غذاهای یخ زده به آنها کمک کند.
او در یک پیام اینترنتی اعلام کرده:" آیا می خواهید یخچال خود را پر کنید، یا برای شام امشب کمی خرید کنید و یا فقط به کمی کمک برای حمل اجناس سنگین تر نیاز دارید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که سفارش خود را تنظیم کنید و بقیه کارها را به ما بسپارید."
سرویس گوگل اکسپرس که در چند شهر ایالات متحده ارائه شده، برای اعضای این سرویس 3 دلار و برای افراد غیر عضو 5 دلار برای هزینه تحویل دریافت می کند.
هم زمان با افزودن تحویل محصولات تازه به برنامه تحویل خواروبار آمازون، گوگل نیز ارائه این سرویس را آغاز کرد.
هردوی این غول های آنلاین در حال رقابت با موجی از شرکت های جدید در ایالات متحده و در کل جهان هستند که با کمک نرم افزارهای موبایلی خدمات تحویل خواروبار ارائه می کنند.

منبع:insider

ارسال نظر