پایان کابوس مکان نما در گوشی های لمسی

کیبورد اندروید گوگل، امروز با به روز رسانی متفاوتی رو به رو شد. نسخه ۵ این کیبورد بسیاری از قابلیت های مورد تقاضای کاربران و گزینه های جانبی دیگر را برای آن ها به ارمغان آورده است.

پایان کابوس مکان نما در گوشی های لمسی

به گزارش کلیک، ویژگی چشمگیری که در این به روز رسانی خودش را بیشتر نشان می دهد بهبود در عملکرد کنترل مکان نما توسط کیبورد است. کافیست انگشت خود را بین کلمات حرکت دهید، خواهید دید مکان نما نیز به سادگی با آن به حرکت در خواهد آمد. دکمه پاک کردن دیگری نیز اضافه شده است به طوری که اگر backspace را به سمت چپ بکشید عمل پاک کردن را برای شما انجام می دهد.با کشیدن انگشت خود بر روی هر حرف، کلمه قبل از آن حرف هایلایت می شود و با برداشتن انگشت خود از روی صفحه، بخش انتخاب شده پاک می شود.

همچنین حالت تک دست نیز در به روز رسانی جدید آورده شده که به شما این امکان را می دهد کیبورد را به سمت راست یا چپ صفحه منتقل کنید که برای کاربرانی که صفحات بزرگی دارند قابلیت مناسبی محسوب می شود. برخی دکمه ها بازطراحی شده اند و روش ساده تری برای آوردن اعداد در کیبورد جدید تعبیه شده است. کلمات می توانند به سادگی از دیکشنری با تکنیک کشیدن و انداختن حذف شوند.

به روز رسانی جدید، اختصاصی سازی خوبی برای کاربران به ارمغان آورده است. کاربران می توانند ارتفاع کیبورد و بزرگی دکمه ها را تنظیم کنند. تم های روشن و تیره همچنان وجود دارند اما تم قدیمی Holo از این کیبورد حذف شده است.
گوگل یک پیغام جدید opt-in برای آموزش های اختصاصی مبتنی بر ابر در این کیبورد اضافه کرده است اما مطمئن نیستیم که این گزینه تغییر زیادی با مورد قبل داشته باشد.مورد جدید بیشتر در دید افراد است و ان ها را ترغیب می کند تا افراد بیشتری در گوگل ثبت نام کرده و نوشته هایشان را برای گوگل بفرستند.
کیبورد جدید گوگل را به زودی می توانید از پلی استور تهیه نمایید اما کاربرانی که صبرشان کمتر است نیز می توانند از سایت apkmirror آن را تهیه نمایند.

منبع: apkmirror

ارسال نظر