ویژگی جدید گوگل پلاس برای کاربران فعال

گوگل پلاس به تازگی پروفایل‌های تایید شده ارائه می‌دهد و دسترسی اولیه به این ویژگی جدید برای برخی مجموعه‌ها و کاربران انجمن‌ها وجود دارد.

ویژگی جدید گوگل پلاس برای کاربران فعال

به گزارش کلیک، چند ماه پیش گوگل سعی کرد گوگل پلاس را از یک شبکه اجتماعی اولیه تغییر و بر روی گزینش محتوا تمرکز دهد. برای پاداش به کاربران فعال و جذاب در این سرویس، گوگل امروز برنامه Google+ Create را راه‌اندازی کرد.

گوگل می‌گوید از زمانی که گوگل پلاس جدید را در ماه نوامبر راه‌اندازی کرده، تعداد دنبال کنندگان مجموعه‌ها دوبرابر شده است. این به این معنی است که افراد بیشتری در گوگل پلاس از این ویژگی استفاده می‌کنند ـ گرچه این الزاما به معنی افزایش کاربران گوگل پلاس نیست.

کمپانی درنظر دارد با Create به برخی از بهترین کاربرانش این فرصت را بدهد تا مخاطبین بیشتری در گوگل پلاس داشته باشند. برای مثال، این شامل یک بخش جدید با مجموعه‌های برگزیده است.

تیم گوگل پلاس امروز نوشت: "ما می‌خواهیم این سازندگان الهام بخش را جشن گرفته و برای آن‌ها جایگاهی برای همکاری با دیگران فراهم و افراد منحصر به فرد را تقویت کنیم." کاربران Create در گوگل پلاس یک پروفایل تایید شده، دسترسی اولیه به ویژگی‌های محصول جدید، یک کانال خصوصی با اعضای گوگل پلاس و فرصت‌های جدید برای دریافت محتوی خودشان برای مخاطبین واقعی دریافت می‌کنند.

در اینجا به وضوح مشخص است که این ایده به‌ خاطر پاداش دادن به افرادی است که بیشترین ارزش را برای پلتفرم ایجاد می‌کنند.

گوگل چگونه تصمیم می‌گیرد چه کسی وارد این برنامه شود؟

دانیل رینود مدیر تولیدات گوگل می‌گوید: "ما به دنبال افرادی هستیم که هم برای موضوع مورد نظرشان علاقه به خرج می‌دهند و هم‌چنین برای پست‌هایشان تلاش زیادی می‌کنند. ما امیدواریم به‌طور مستمر برنامه را گسترش دهیم تا دیگر کاربران در سراسر دنیا که علاقه و احساسات مختلف دارند، با آن تطبیق داده شوند. هنگامی که شما موسیقی‌دان‌ها، صنعتگران، ورزشکاران، و عکاسان را از سراسر جهان گردهم می‌آورید، اتفاقی جادویی می‌افتد."

منبع: techcrunch

ارسال نظر