آپدیت جدید GTA Online در روز ولنتاین منتشر می شود

کمپانی بزرگ و نامدار راک استار بزودی بروز رسانی جدیدی برای بازی فوق العاده GTA Online را برای کنسول های نسل هفتم و هشتم و کامپیوترهای شخصی منتشر خواهد کرد. این بروز رسانی در روز ولنتاین به صورت رسمی منتشر خواهد شد و به صورت رایگان در اختیار گیمرها قرار می گیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

آپدیت جدید GTA Online در روز ولنتاین منتشر می شود

این بروز رسانی در روز ولنتاین به صورت رسمی منتشر خواهد شد و به صورت رایگان در اختیار گیمرها قرار می گیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، کمپانی بزرگ راک استار در روز ولنتاین بروز رسانی ای برای بازی GTA Online به صورت رایگان منتشر خواهد کرد. این بروز رسانی شامل دو ماشین جدید به نام های Karin Sultan و Bravado Banshee و یک مد جدید خواهد بود. بر اساس اطلاعات منتشر شده، گیمرها می توانند این دو ماشین را از وب سایت Benny's Original Motor Works، در داخل بازی به کمک تلفن همراه شخصیت بازی، قابل خریداری خواهند بود. همچنین گیمرها می توانند این دو ماشین را در مغازه های تقویت خودرو در نقاط مختلف شهر، ماشین خود را ارتقا دهند و آن ها را اسپورت کنند.

کمپانی راک استار در رابطه با عملکرد و قدرت این خودرو های جدید بازی GTA Online اعلام کرد که این دو خودرو پس از ارتقا عملکردی مشابه خوردهای Zentorno و T20 خواهند داشت و بین این دو خودرو تعادل به وجود خواهد آمد.

در کنار اضافه شدن دو ماشین جدید به بازی جی تی ای آنلاین، مد جدیدی نیز به بازی اضافه می شود. در این مد، منطقه ای مخصوص پرش از هلی کوپتر به بازی اضافه خواهد شد که گیمرها و کاربران می توانند به منطقه ای که دشمن آن ها آتش بزرگی برانگیخته، فرود بیاییند و با دشمنان به مبارزه بپردازند.

همچنین شایعه دیگری در خصوص دو برابر شدن پول و امتیازات در این بروز رسانی به گوش می رسد که هنوز کمپانی بزرگ راک استار این خبر را به صورت رسمی تایید نکرده است.

علاوه بر موارد ذکر شده، این کمپانی نامدار ادعا می کند که در آینده نزدیک بروز رسانی های جدید و بیشتری به بازی منتشر خواهد کرد و گیمرها و کاربران شیفته این بروز رسانی ها خواهند شد.

در پایان خدمت شما کاربران عزیز رسانه کلیک عرض می کنیم که این بروز رسانی در روز ولنتاین یعنی در تاریخ 14 فبریه سال میلادی جاری مصادف با یکشنبه 25 بهمن ماه سال 1394 برای کنسول های نسل هشتم و هفتم کمپانی مایکروسافت و سونی (ایکس باکس وان، ایکس باکس 360، پلی استیشن 3 و پلی استیشن 4) و همچنین کامپیوترهای شخصی به صورت رایگان منتشر خواهد شد.

در زیر می توانید دو تصویر از ماشین های جدید بازی جی تی ای آنلاین را مشاهده کنید.

gta_banshee

gta_karin_sultan

بازی بی نظیر Grand Theft Auto V ابتدا برای کنسول های نسل هفتم دو کمپانی سونی و مایکروسافت (ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3) منتشر شد. سپس بنا به درخواست های زیاد کاربران، این عنوان در تاریخ 14 آپریل 2014 مصادف با 25 فروردین ماه سال 1393 برای کنسول های نسل هشتم یعنی ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 و کامپیوترهای شخصی منتشر شد. همچنین بر اساس اطلاعات منتشر شده، میزان درآمد کمپانی راک استار از این بازی در سال 2015 حدود 322 میلیون دلار بوده است که در عین خود، درآمد بسیار بالایی محسوب می شود.

دیدگاه شما در خصوص بروز رسانی جدید بازی Grand Theft Auto Online چیست؟ آیا شما این دو ماشین جدید را در بازی جی تی ای وی خریداری خواهید کرد؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را در همین پست به اشتراک بگذارید.

منبع: VG247

ارسال نظر