اپلیکیشن Waze نقشه های خود را با اطلاعات مربوط به COVID-19 به روز می‌کند

رسانه کلیک - اگرچه این روزها مردم به دلیل خانه نشینی حاصل از کرونا زیاد رانندگی نمی‌کنند اما تیم پشتیبان برنامه ناوبری Google معتقد به این موضوع است که دسترسی به جزئیات خاصی مانند بسته شدن جاده می تواند برای کسانی که نیاز به بیرون رفتن از خانه های خود دارند، بسیار مفید باشد.

اپلیکیشن Waze نقشه های خود را با اطلاعات مربوط به COVID-19 به روز می‌کند

پس این تیم در راستای برنامه های خود به انجمن های داوطلبانه و همچنین اپلیکیشن Waze روی آورده تا اطلاعات مربوط به بیماری COVID-19 و مکان های مهم آن را به نقشه شهرها اضافه کنند.

Waze با کمک شبکه کاربران خود، جزئیات مرتبط با COVID-19 را به نقشه های خود اضافه کرده است. در این همکاری اپلیکیشن Waze اطلاعاتی نظیر بسته شدن جاده‌ها، مناطق پرخطر و سایر جزئیات مفید در خصوص کرونا را ارائه می‌کند. Waze همچنین ویژگی جدیدی را معرفی کرده است که مکان های فروش مواد غذایی و اقلام ضروری با قابلیت دلیوری و حتی حمل‌ونقل از طریق وانت را نمایش می‌دهد.

علاوه بر این، اپلیکیشن Waze با سازمان های حمایتی مانند WhyHunger و No Kid Hungry همکاری کرده است تا بیش از 30هزار مکان توزیع مواد غذایی اضطراری را به نقشه آمریکا اضافه کند. این اپلیکیشن از سازمان های دولتی درخواست کرده تا با تکمیل اطلاعات صفحه مربوط به بیماری کرونا، به افزایش آگاهی مردم در خصوص بسته شدن جاده ها، مراکز آزمایش های پزشکی، مکان های توزیع مواد غذایی و ... کمک کنند.

ارسال نظر