دنیای ویدیو کنفرانس‌ها تغییر می کند

در خانه خود استراحت کنید و همزمان در دفتر کار نیز با همکاران خود جلسه بگذارید. با هزینه‌ای کمتر از یک میلیون تومان می‌توانید از راه دور کارهای خود را مدیریت کنید.

دنیای ویدیو کنفرانس‌ها تغییر می کند

به گزارش کلیک، Hello یک پلت‌فرم ارتباطی تلویزیون ۴K است که به هر تلویزیونی متصل می‌شود و اجازه می‌دهد که خانه هوشمند یا دستگاه‌های دفتر کار خود را از راه دور کنترل کنید. کنترل این دستگاه‌ها با استفاده از صدا است. شرکت در یک ویدیو کنفرانس، به اشتراک‌گذاری صفحه‌ نمایش به صورت بی‌سیم، رادیو و تلویزیون زنده، نظارت امنیتی با تشخیص حرکت و غیره، همه از طریق یک سیستم قابل انجام است.

اگر منزلتان، دفتر کارتان است، Hello برای شما راه‌حل‌های جالبی پیش‎بینی کرده است.

HELLO2

این دستگاه جدید، با چهار میکروفون، یک سنسور ۴K و پردازنده چهار هسته‌ای طراحی شده است. این دستگاه، یک سیستم ویدیوکنفرانس مدرن است که البته هزینه بالایی ندارد. این سیستم با شتاب دهنده و لنز ۱۳۰ درجه‌ای که در آن تعبیه شده است به شما این امکان را می‌دهد بدون اینکه در اتاق همکاران خود باشید، با همکاران خود در یک جلسه کاری حضور موثر داشته باشید.

HELLO

بازار ویدیو کنفرانس توسط شرکت‌های بزرگی مانند سیسکو یا پلیکام احاطه شده است که هزینه بالایی نیز برای فناوری خود دریافت می‌کنند. Hello یک سیستم در دسترس با قیمت مناسب برای همه مردم است. قابلیت نصب برای کسب و کارهای مدرن و حرفه‌ای و فریلنسرها و کارآفرین‌ها را دارد. کاهش هزینه این سیستم به خاطر سخت‌افزار شبکه و خدمات فناوی‌اطلاعات است که برای نصب و نگه داری آن به کار گرفته شده است. آخرین ایده‌های حرفه‌ای در این ویدیو کنفرانس لحاظ شده است و یک سیستم کاملا حرفه‌ای است.

امروزه کسب و کار از راه دور و ارتباطات از راه دور تقاضای زیادی دارد. قبلا Hello نزدیک به ۳۰۰ هزار دلار قیمت داشت ولی اکنون قیمت آن خیلی پایین آمده است. اگر به دنبال یک سیستم ویدیو کنفرانس حرفه‌ای و با صرفه هستید می‌توانید با ۱۸۹ دلار که معادل ۶۶۰هزار تومان است یک سیستم ویدیو کنفرانس Hello را خریداری کنید.

ارسال نظر