مشخصات و زمان عرضه Huawei Honor 8 فاش شد

طبق آخرین اخبار گوشی Honor 8 با طراحی و ظاهری سحر آمیز و امکاناتی فوق العاده به زودی وارد بازار می شود

مشخصات و زمان عرضه Huawei Honor 8 فاش شد

به گزارش کلیک، سری گوشی های Honor شرکت چینی هواوی توانسته است جای خود را در دل مشتریان در سرتاسر جهان باز کند و اکنون این سری برای افرادی که به دنبال گوشی هوشمند با امکانات و مشخصات مناسب هستند و در عین حال نمی خواهند تمام پول خود را صرف یک گوشی کنند، بسیار محبوب شده است. طبق گزارشات، هواوی قصد دارد گوشی زیبا و چشم نواز Honor 8 را با مجموعه ای از امکانات فریبنده وارد بازار کند که پشت رقبای خود را از نظر قیمت به خاک می مالد. گزارشات حاکی از آن است که این فبلت میان رده در روز ۲۰ ژوئن (۳۱ خرداد) وارد بازار اروپا می شود.

در اینجا می توانید مشخصات درز کرده این گوشی تا به حال را مشاهده کنید:

  1. به احتمال زیاد این گوشی در دو نسخه متفاوت در مدل های FRD-AL00 و FRD-AL10 عرضه می شود.
  2. آخرین فبلت پرچمدار سری Honor به یک صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی مجهز خواهد بود.
  3. در بخش طراحی بدنه، Honor 8 از شیشه خمیده ۲٫۵D در هر دو طرف برخوردار است و از فریم فلزی استفاده می کند. طبق گزارشات طراحی و ظاهر این گوشی بسیار زیبا و مسحور کننده است.
  4. این گوشی همچون مدل مشابه خود یعنی Honor V8 از دوربین دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی استفاده می کند.
  5. از نظر قدرتمند پردازشی، هواوی برای این گوشی از تراشه Kirin 950 (یا ۹۵۵) به همراه ۴ گیگابایت رم استفاده نموده است.
  6. از دیگر مشخصات این گوشی می توان به پشتیبانی از فناوری شارژ بی سیم، باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری، ارسال کننده امواج مادون قرمز (IR) و درگاه USB-C اشاره کرد.

همچنین طبق گزارشی از وال استریت ژورنال، شرکت هواوی در تلاش است تا با همکاری گوگل سطح دستگاه های نکسوس خود را افزایش داده و آن را به رقیبی برای سایر برند های قدرتمند بازار مثل سامسونگ و اپل تبدیل کند. بر اساس این گزارش هواوی قصد دارد یک گوشی هوشمند با پشتیبانی از فناوری واقعیت مجازی نیز روانه بازار کند.

اگر چه در این گزارش حرفی از DayDream به میان نیامده بود، ولی تحلیلگران دنیای فناوری معتقدند که امکان همکاری گوگل و هواوی برای استفاده از فناوری DayDream در دستگاه های نکسوس هواوی وجود دارد. استفاده از این فناوری در نکسوس، کاربران این گوشی ها را قادر می سازد تا بتوانند دنیای هیجان انگیز واقعیت مجازی را تجربه کنند.

با این حال ممکن است تلاش شرکت چینی هواوی برای ورود به بازار آمریکا به دلیل اختلافات رگولاتوری اخیر این شرکت با رقیبان آمریکایی الاصل خود به در بسته بخورد. طبق گزارش نیویورک تایمز، این شرکت تامین کننده تجهیزات مخابراتی به دلیل روابط تجاری مشکوک خود با کشور هایی مثل ایران، کوبا، سودان، کره شمالی و سوریه توسط وزارت بازرگانی آمریکا احضار شده است.

منبع: newseveryday

ارسال نظر