آنر ۸، زیباترین گوشی هوشمند هواوی به زودی معرفی می‌شود

شایعه‌ای که به تازگی از چین به گوش می‌رسد حاکی از آن است که به زودی یک گوشی جدید از برند آنر هواوی به بازار معرفی خواهد شد. به گزارش کلیک، این گوشی ظاهرا مکملی برای گوشی آنر V8 است که پیشتر توسط هواوی روانه بازار شده بود، اما احتمالا با یک صفحه نمایش کوچک‌تر.

آنر ۸، زیباترین گوشی هوشمند هواوی به زودی معرفی می‌شود

به گزارش کلیک، این گوشی ظاهرا مکملی برای گوشی آنر V8 است که پیشتر توسط هواوی روانه بازار شده بود، اما احتمالا با یک صفحه نمایش کوچک‌تر.

بنابراین آنر ۸ می‌تواند جایگزین مناسبی برای آنر ۷ باشد که سال گذشته عرضه شده بود. بنا بر گزارشات منتشر شده، این گوشی از یک صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی و تراشه‌های کرین ۹۵۰ و ۹۵۵ هواوی بهره خواهد برد و دارای یک رم ۴ گیگابایتی، دوربین دوتایی ۱۲ مگاپیکسلی در پشت و یک پورت USB نوع C خواهد بود. همچنین این گوشی از شارژ بی‌سیم پشتیبانی کرده و مجهز به یک بلستر مادون قرمز و یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود.

علاوه بر موارد یاد شده، لایه‌ای از شیشه منحنی ۲٫۵D در پشت این گوشی به کار گرفته خواهد شد، بنابراین می‌توان پیش‌بینی کرد که قاب آن از جنس فلز خواهد بود. تمامی این ویژگی‌ها از ظاهر زیبا و جذاب آنر ۸ حکایت می‌کنند و شایعه‌پراکنان نیز بر این گمان صحه می‌گذارند. بدیهی است که قضاوت نهایی در مورد شکل و شمایل این گوشی به نگاه افرادی بستگی دارد که پس از عرضه رسمی، مبادرت به خرید آن می‌کنند. با توجه به اینکه از آنر ۷ در ژوئن سال گذشته رونمایی شد، می‌توان انتظار داشت که آنر ۸ نیز در ماه آینده به بازار معرفی شود.

منبع: gsmarena

ارسال نظر